ربیع فلاح در آستانه روز خبرنگار از اصحاب رسانه و خبرنگاران مازندران خواست تا با تقویت وحدت، همدلی و انسجام درون استانی ، برای بهره گیری از ظرفیت های موجود و توسعه همه جانبه استانی، به کمک مدیران بیایند .

 ربیع فلاح دعوت استاندار از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای مشارکت در توسعه مازندران

 به گزارش شرق پرس به نقل از  روابط عمومی استانداری مازندران ، ربیع فلاح در پیامی که به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار منتشر کرد رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال را دغدغه دولت تدبیر و امید و کارگزاران دولت در این خطه برشمرد و تحقق آن را در گروه تقویت وحدت ، همدلی و انسجام درون استانی دانست.

نماینده عالی دولت در مازندران از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خواست تا با تقویت وحدت، همدلی و انسجام درون استانی ، برای بهره گیری از ظرفیت های موجود و توسعه همه جانبه استانی، به کمک مدیران بیایند .
استاندار مازندران در این پیام با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از جمله شهید محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا در افغانستان ، نوشت : شهدای عرصه قلم بهترین الگوها برای صداقت ، امانتداری و پاسداری از ارزش ها هستند و خبرنگاران با پیروی از این شهداء راه دشوار و سنگین جبهه آگاهی بخشی و رسالت خطیرخبرنگاری را طی می کنند.
استاندار مازندران همزمانی روز خبرنگار با دهه کرامت و ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و علی بن موسی الرضا (ع) را میمون و مبارک دانست و با سپاس از همکاری از زحمات خبرنگاران ، بر همکاری دستگاههای اجرائی و روابط عمومی ها برای ارتباط مستمر با اصحاب رسانه برای انعکاس مطلوب و مؤثر فعالیت ها دستاوردهای دولت یازدهم تاکید کرد.
۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف است که در سال ۷۷ به دست گروهک طالبان در محل کنسولگری ایران در این شهر افغانستان به شهادت رسید.