خانواده های ساروی شب گذشته به یاد شهدای غواص مازندران در پارک ملل ساری گرد هم آمدند و با روشن کردن شمع به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

 

شرق مازندران: اهالی ساری شب گذشته با روشن کردن شمع در پارک ملل ساری به ۳۰ شهید غواص مازندران در سالگرد تشییع جنازه و خاکسپاری این گلگون کفنان ، ادای احترام کردند.

این آئین معنوی با همکاری فرمانداری و شهرداری ساری برگزار شد و در آن گروههای تواشیح و سرود برنامه اجرا و تعدادی از شعرا نیز در مدح و وصف شهدای غواص اشعارشان را قرائت کردند.

 

روشن کردن شمع در پارک ملل ساری, اینبار به احترام شهدای غواص + عکس 

مادران دو شهید غواص و مدافع حرم نیز در این مراسم دل نوشته هایشان را برای حاضران قرائت و شرکت کنندگان هم با اشک ریختن و گریه کردن ، با آنان ابراز همدردی کردند.
بیستم مرداد پارسال پیکر ۳۰ شهید غواص خط شکن مازندران پس از تشییع با شکوه در مناطق مختلف استان به خاک سپرده شد .

 

روشن کردن شمع در پارک ملل ساری, اینبار به احترام شهدای غواص + عکس

کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیست و نهم اردیبهشت پارسال اعلام کرده بود که پیکرهای مطهر ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای چهار پیدا شده است که با دستان بسته به شهادت رسیده و زنده به گور شده بودند.
به گزارش ایرنا, پیکر ۳۰ شهید غواص به استان مازندران منتقل شد که هفت تن از این شهدا مازندرانی شناسایی شده بودند که در عملیات کربلای ۴ و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده بودند و ۲۳شهید دیگر غواص گمنام هستند.