اوحدی در سالگرد زائران بیت الله الحرام در مازندران گفت: شهادت شهدای منا سبب نابودی تفکر انحرافی وهابیت خواهد شد و این اثر ماندگار این شهدای گرانقدر است.

اوحدی: شهدای منا تفکر وهابیت را نابود خواهد کرد

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در نخستین سالگرد زائران بیت‌الله الحرام حمیدرضا انزاهی و محمد ابراهیم مصطفی‌زاده در روستای بورای بندپی غربی در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدا منا، اظهار کرد: شهدای منا در امتداد شهدای انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه حادثه منا واقعه تلخی بود که با بی‌لیاقتی آل‌سعود اتفاق افتاد و این لکه ننگ از دامن آل‌سعود پاک شدنی نیست، افزود: این بی‌لیاقتی آل‌سعود حتی منجر به کشته شدن یک‌هزار و ۵۰۷ نفر از سعودی‌ها شد.

 

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در این حادثه تلخ ۵ هزار شهید از سراسر جهان در مقبرالشهید مکه دفن شدند که در بین آنها شهدای ایرانی نیز وجود دارند.

 

اوحدی یادآور شد: شهادت شهدای منا سبب نابودی تفکر انحرافی وهابیت خواهد شد و این اثر ماندگار این شهدای گرانقدر است.

 

وی ادامه داد: اگر امروز با خانواده خود در این مراسم حاضر شدیم به‌دلیل این است که شناخت بیشتری به شهدا پیدا کنیم و ارتباط بگیریم تا در دایره بشارت شهدا قرار گیریم.

 

به گزارش فارس, رئیس سازمان حج و زیارت عظمت شهدای منا را بسیار بالا برشمرد و گفت: شهدا منا مظلومانه جان دادند و این مظلومیت سندی بر بی‌لیاقتی آل‌سعود در اداره مناسک حج ابراهیمی است.