مسئول بسیج هنرمندان نکا گفت : این کانون در دوره‌ها و مناسبت‌های مختلف برای تبیین اهداف انقلاب برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

محفل شعر انقلاب در نکا برگزار می شود

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) مسعود یارایی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در طول هفته بسیج حدود ۱۰ عنوان برنامه به همت بسیج هنرمندان نکایی برگزار می‌شود که برگزاری محفل شعر انقلابی از برنامه‌های مهم و محوری شهرستان است.

 

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و… به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: فعالیت‌های هنرمندان بسیجی شهرستان نکا بسیار بالا و در خور توجه است که هنرمندان ما دارای آثار هنری کشوری و کسب رتبه‌های برتر از جشنواره‌های مختلف هستند.

مسؤول بسیج هنرمندان نکا گفت: هفته بسیج، هفته‌ای برای بیان عملکرد بسیج در طول سال است که امیدواریم بتوانیم در این هفته براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیج هنرمندان این شهرستان را ارائه و عملکردهای مختلف را بیان کنیم.

یارایی با اشاره به برنامه‌های مختلف هفته بسیج در نکا اظهار کرد: برگزاری تئاتر خیابانی، برنامه خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری محفل شعر انقلابی، برپایی ایستگاه نقاشی، حضور در نماز جمعه، برگزاری نهضت روشنگری و بصیرت افزایی، حضور در مجمع عمومی بسیجیان و همایش بزرگ بسیجیان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: تبیین درست انقلاب توسط بسیجیان به عنوان پیش‌قراولان این نظام و هشت سال دفاع مقدس از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد و بسیج هنرمندان شهرستان نکا هم با توجه به رسالتی که بر عهده دارد؛ تلاش می‌کند تا در قالب هنر، به این وظیفه مهم انقلابی‌گری خود در قالب هنر عمل کند.

مسئول بسیج هنرمندان نکا با بیان اینکه این کانون در دوره‌ها و مناسبت‌های مختلف برای تبیین اهداف انقلاب برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد، ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس هم در حدود ۱۰ برنامه به همت هنرمندان بسیجی شهرستان برگزار و میزبانی کارگاه آموزشی شعر استانی را در این شهرستان برگزار شده است.

یارایی با اشاره به برنامه‌های آینده بسیج هنرمندان شهرستان نکا افزود: توجه به ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های بسیج، حرکت در مسیر برنامه‌های تدوین شده سالانه، شناساندن ظرفیت‌های هنری شهرستان، برپایی اردوها و کارگاه‌های مختلف آموزشی برای افزایش توانمندی‌ها، برگزاری نشست‌های مختلف هنری با پیشکسوتان این حوزه و… از جمله برنامه‌های در دست اجرای ما است.

وی گفت: برگزاری نشست صمیمی با مدیران و پاسخ به مطالبات هنرمندان هم از جمله برنامه‌های محوری ما در طول سال است که با قوت دنبال می‌شود و در ادامه راه هم این نشست‌ها را با هدف مطالبه‌گری هنرمندان بسیجی از مسؤولان شهرستان برگزار می‌کنیم.

مسؤول بسیج هنرمندان نکا افزود: بسیج هنرمندان با هدف تعامل بین هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری و افزایش این تعامل و همکاری سعی دارد تا ظرفیت‌های مختلف هنرمندان را به جامعه بشناساند و عضوگیری مناسب انجام دهد.

یارایی گفت: بسیج هنرمندان نکا با حرکت در مسیر اهداف ذاتی بسیج، تلاش دارد تا با شناسایی هنرمندان و نیروهای جدید هنری، جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته و جوانان خلاق، ولایی و انقلابی پرورش دهد تا بتواند اصول اساسی انقلاب را به درستی تبیین  کند.