حسین‌زادگان فرماندار ساری از کاندیداها درخواست تا با صبوری، منتظر روند شمارش صحیح و با دقت باشند و گفت: در این زمینه نباید دقت فدای سرعت شود.

حسین زادگان, فرماندار ساری: شمارش آراء شورای شهر ساری به طول می انجامد

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌زادگان با تشکر از حضور حماسی مرم فهیم شهرستان ساری در پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور پرشور مردم و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باعث عزت و اقتدار کشور است.

 

وی با اعلام اینکه مشارکت مردم در شهرستان ساری در سطح بالایی قرار دارد، افزود: با توجه به مشارکت بالای مردم در این حماسه سیاسی و تعدد کاندیداهای شورای اسلامی شهر، شمارش آرا به طول می‌انجامد.

 

فرماندار ساری با تأکید بر اینکه مردم فهیم ساری به آمارهای غیررسمی توجه نکنند، گفت: آمارهای منتشر شده از شمارش آرا در فضای مجازی و سایت‌های خبری گمانه‌زنی بوده و رسمیت ندارد و از مردم تقاضا داریم با صبوری، منتشر انتشار آمار رسمی باشند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری تصریح کرد: از کاندیدا ها و هواداران آنها که تاکنون با ما همکاری کرده‌اند تقاضا داریم در شمارش آرا گمانه‌زنی نکنند و حدس خود را نشر نداده و باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

 

حسین‌زادگان از کاندیداها درخواست تا با صبوری، منتظر روند شمارش صحیح و با دقت باشند و گفت: در این زمینه نباید دقت فدای سرعت شود.

 

وی با اشاره به پایان شمارش آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ساری، اظهار کرد: ‌کل آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ساری۳۰۷ هزار و ۸۹۰ رأی بوده  که از این تعداد، ۱۹۳ هزار و ۴۲۸ رای متعلق به حسن روحانی، ۹۹ هزار و ۸۵۲ رأی متعلق به سید ابراهیم رئیس‌السادات، ۳ هزار و ۹ رأی متعلق به سید مصطفی آقا میر سلیم و یک‌هزار و ۲۳۸ رأی هم متعلق به سید مصطفی هاشمی‌طبا است.