حجت الاسلام فعالی گفت: آل سعود با شهادت رساندن شیخ نمر, عالم برجسته و رهبر شیعیان اعربستان, زمینه واژگونی و سقوط حکومت خود را رقم زده است.

تبلیغات اسلامی گلوگاه » حجت الاسلام فعالی شهادت شیخ نمر زمینه ساز سقوط آل سعود خواهد بود

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس ادراه تبلیغات اسلامی گلوگاه با اشاره به شهادت شیخ نمر به دست آل سعود گفت : بار دیگر دستان خباثت آلود آل سعود جنایت دیگری را رقم زد تا چهره واقعی خود را به جهان اسلام نشان دهد.
 


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه در ادامه افزود : چهره ای که از گذشته های بسیار دور برای همگان روشن بود اما  شهادت رساندن این عالم برجسته و رهبر شیعیان این کشور زمینه واژگونی و سقوط حکومت خود را رقم زده است.
 


مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه ، حکومت آل سعود را حکومتی درون پوسیده عنوان کرد که منتظر آتشی است که آنرا برای همیشه به تاریخ بسپارد.
 


عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه  تصریح کرد: خون آیت الله شیخ نمر بزودی دامن آل سعود پلید را خواهد گرفت و باید منتظر بود تا پایه های حکومت اشرافی و پر از ظلم و کینه و فتنه آل سعود یکی پس از دیگری به زمین ریخته شود.
 


حجت الاسلام فعّالی ، به ویژگیهای بارز آیت الله شیخ نمر پرداخت و ابراز داشت : وی عامل وحدت بین مسلمین،تقویت جایگاه تشیع و رهبر دینی مردم بود و به احقاق حقوق جمعیت تشیع می پرداخت و برای از بین بردن حکومت ظلم قیام کرده بود.
 


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، در پایان اظهار داشت : آل سعود از ابتدای ورودش تا به امروز آنچه که نسل به نسل و سینه به سینه حرکت کرده جزءظلم، برادر کشی، کینه، تفرقه، ایجاد گروههای انحرافی،نفوذ در کشورهای دیگر برای گسترش وهابیت چیزی دیگر عاید کشورش نکرده است.