شاگردان بهزاد محمودی در تیم سازمان عمران شهرداری ساری, در شهرآورد والیبالی شمال کشور برابر کاله مازندران صاحب برتری 3 بر 1 شدند.

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران)  تیم سازمان عمران شهرداری ساری با پیروزی برابر کاله آمل در شهرآورد مازنی ها در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور ، برای سایرتیم خط و نشان کشید. 

 

به گزارش ایرنا, در هفته نخست فصل جدید این رقابت ها ، تیم های هم استانی کاله مازندران و سازمان عمران شهرداری ساری چهارشنبه شب و در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که تیم تازه لیگ برتری شده سازمان عمران شهرداری ساری میزبان پرافتخار خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

 

شهرداری ساری پیروز شهرآورد شمال کشور در لیگ برتر والیبال

 

شاگردان بهزاد محمودی در تیم سازمان عمران شهرداری در این دیدار در ست های اول ، سوم و چهارم و با امتیاز( ۲۵بر ۲۰)، ( ۲۵ بر ۲۳) و ( ۲۵ بر ۱۶) برابر کاله مازندران صاحب برتری شدند.

 

تیم کاله مازندران هم در ست دوم این مسابقه با امتیاز( ۲۵ بر ۱۸) موفق به شکست حریف خود شد.

 

کاله با کسب ۲ مقام قهرمانی ، یک نائب قهرمانی و چهار مقام سومی پس از پیکان تهران دومین تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال ایران است.

 

تیم سازمان عمران شهرداری ساری هم با کسب نائب قهرمانی در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاههای کشور پس از دو دهه دوری غیبت ساری در سطح اول والیبال کشور جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر را کسب کرد.

 

 هفته دوم این رقابت ها چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود و تیم کاله در دومین دیدار خانگی و حساس میزبان پیکان تهران و سازمان عمران شهرداری ساری در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم اردکان یزد است.