تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند که در شهرآورد مازندران مقابل هم قرار گرفتند

شهروند سورک به صدر جدول لیگ 2 رسید

 

به گزارش شرق پرس تیم شهروند سورک با پیروزی برابر تیم سفیرمیهمان آمل در شهرآورد مازندرانی ها در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاههای کشور ، صدرنشین گروه یک این مسابقات شد.

در هفته پنجم این مسابقات که عصرجمعه با ۱۵ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد، تیم های هم استانی شهروند سورک و سفیر میهمان آمل در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در تیم مهمان با نتیجه نزدیک ۳بر۲ میزبان مدعی خود را شکست داد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار گرفت.
دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که استقبال تماشاگران هر دو تیم در آمل، هیجان و جذابیت های این مسابقه را بیشتر تحت الشعاع خود قرار داده بود، به گونه ای که حساسیت های ایجاد شده باعث تنش هایی بین بازیکنان دو تیم و اعتراض های چندین و چندباره بازیکنان تیم سفیرآمل به داور مسابقه شده بود.
تیم شهروند سورک که تا پیش از این مسابقه در میانه های جدول قرار داشت، برای جا نماندن از جمع مدعیان بالای جدول بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدای مسابقه به گل نخست دست یافت.
تیم سفیرآمل که پس از چهار مسابقه گذشته خود پیروزی را دشت نکرده بود ، با حمایت تماشاگران خودی، توپ ومیدان را در اختیار گرفت و توانست بلافاصله گل تساوی را وارد دروازه تیم شهروند کند تا دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به رختکن بروند.
نیمه دوم این مسابقه اما، با شروع طوفانی تیم شهروند سورک آغاز شد و این تیم به فاصله ۵ دقیقه از شروع این نیمه با دو گل ، حساب کار را ۳ بریک به سود خود تغییر داد تا شوک بزرگ به تیم سفیرو هوادارانش وارد آید.
هر چند شاگردان جواد رزاقی در دقایقی آخر بازی با زدن یک گل نتیجه را ۳ بر ۲ کردند، اما تلاش های آنها در ادامه تاثیری در نتیجه بازی نداشت تا سومین شکست این فصل تیم سفیرمیهمان آمل درخانه ودرمقابل تماشاگران این شهر ثبت شود.
تیم سفیرمیهمان آمل که در بازی گذشته خانگی خود نیز متحمل شکست شده بود، اکنون با کسب فقط دو امتیاز از دو تساوی خود در رده هشتم جدول رده بندی هشت تیمی گروه یک این مسابقات قرار گرفت.
تیم شهروند سورک هم به لطف کسب ۳ امتیاز ارزشمند برابر هم استانی خود صاحب سومین پیروزی این فصل خود و ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار گرفت.
تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند.
در هفته ششم این مسابقات روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه تیم شهروند سورک در خانه میزبان تیم رده دومی هیات کاشان است وتیم سفیر میهمان آمل هم در شاهرود میهمان تیم رده سومی پیمان این شهر خواهد بود .
مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۳۲ تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و درنهایت دو تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.

 

 

 

 

 

ایرنا