رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در اینباره گفت: با تلاش دستگاه ورزش مازندران و بسیج ورزش استان شهید بهرام اسدپور‌گلوگاهی به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 معرفی شد.

shahid-asadpor-17

 

 

به گزارش شرق پرس داوود آذرنوش در جلسه کنگره شهدای ورزشکار کشور در ساری اظهار داشت: شهید بهرام اسدپور‌گلوگاهی شهید شاخص ورزش کشور در سال ۹۴۱۳ شد.

 

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در اینباره گفت: با تلاش دستگاه ورزش مازندران و بسیج ورزش استان شهید بهرام اسدپور‌گلوگاهی به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال ۹۴ معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار باید در تمام استان‌های کشور و مازندران معرفی شود، تصریح کرد: برای میزبانی شایسته و ارج نهادن به مقام شاخص شهدا باید مراسم کنگره به نحوه شایسته با حمایت مسئولان کشوری و استانی در مازندران برگزار شود.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری دو کنگره شهدای ورزشکار کشور خبر داد و تصریح کرد: کنگره شهدای ورزشکار شهید شاخص کشور به محوریت شهید حسن قائمی در اصفهان در سال ۹۲ و حسین غنیمت‌پور از سمنان در سال ۹۳ با حضور مسئولان برگزار شد.

 

به گزارش فارس, آذرنوش در پایان با اشاره به اینکه آثار شهدا باید در قالب کتاب گردآوری شود، خاطرنشان کرد: فضاسازی و پوشش خبری از دیگر برنامه‌های این ستاد است که در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره انجام می‌شود.

 

 

 اضافه می شود شهید ورزشکار بهرام اسدپور متولد گلوگاه بود که در ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۶ در بانه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به بدن به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قبرستان سفیدچاه به خاک سپرده شد.