ظاهرا یک مسافر 24 ساعته از ایران ملاقاتی در مقرکنفدراسیون فوتبال اسیا با آقای رییس داشته است و به او پیشنهاد کرده که در زمان لازم فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق کند.

 

 

 

شرق پرس: افرادی در ایران به دنبال تعلیق فدراسیون فوتبال بوده اند. طبق اخبار موثقی که در اختیار عصرایران قرارگرفته حدود ۴۰ روز قبل شیخ سلمان یک میهمان از ایران داشته است. میهمانی که پیشنهادی خیانت باری برای سلمان داشته است. 

 

 

 
یک منبع آگاه نزدیک به فوتبال در این مورد به عصرایران گفت:«رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا که بحرینی هم هست پیشنهادی برای صعود راحت تر تیم ملی کشورش یا کشوری دیگر که به سیاست های سلمان نزدیک است به جام جهانی دریافت کرده است. ظاهرا یک مسافر ۲۴ ساعته از ایران ملاقاتی در مقرکنفدراسیون فوتبال اسیا با آقای رییس داشته است و به او پیشنهاد کرده که در زمان لازم فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق کند.»
 
 
 
این طور که گفته می شود در این ملاقات به سلمان وعده داده شده به زودی شرایطی در فوتبال ایران فراهم می شود که او می تواند ایران را تعلیق کند. تعلیق فدراسیون فوتبال ایران مساوی است با خروج همه تیم های ملی ایران از مسابقات. اتفاقی که سبب می شود تیم ملی ایران هم از مسابقات مقدماتی جام جهانی حذف شود. با توجه به سهمیه ۴.۵ آسیا برای جام جهانی حذف تیم ملی ایران شرایط بسیار مناسبی را برای بحرین ، عربستان یا هر کشور دیگری  ایجاد خواهد کرد. 
 
 
 
طبق ادعای منبع آگاه  در پیشنهاد مطرح شده از ایران به سهمیه ای که برای بحرین ازاد می شود اشاره شده است. این اتفاق در حالی است که این روزها اخبار ناخوشایندی در مورد عدم تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط هیات دولت به گوش می رسد. 
 
 
 
البته مورد متناقض در مورد این ادعا عدم صعود بحرین به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی است. بحرین در این مسابقات حذف شده و به همین دلیل نمی تواند از سود حذف ایران از مسابقات مقدماتی جام جهانی بهره ای ببرد. بااین همه منبع خبر اینقدر موثق هست که صحت خبر علیرغم این نکته زیر سوال نرود. 
 
 
 
اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران توسط دولت تایید نشده و حتما حالا افرادی منتظر کوچکترین عکس العمل دولت برای انتقال اخبار به خارج از ایران هستند. پیش از این و در جریان تعلیق ۳ فدراسیون دیگر ایران هم ثابت شد که نامه نگاری ها و اطلاع رسانی های داخلی نقش عمده ای در تعلیق فدراسیون های ایرانی توسط نهادهای بین المللی داشته اند.