این نماینده پارلمان اروپایی فکر می‌کرد که رعایت حجاب محدود به داشتن یک روسری برای سر است و اقدام وی را نمی‌توان عمدی دانست چرا که اگر اینگونه بود می توانست به هنگام عکس گرفتن نزدیک رئیس مجلس کشورمان بایستد اما او از دور با رئیس مجلس سلام کرد.

sheykholeslam5

 

 

 

 

شرق پرس: حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با  فارس، درباره حجاب نامناسب نماینده پارلمان اروپایی در دیدار با رئیس مجلس کشورمان گفت: حجاب نامناسب این نماینده میهمان عامدانه و از سر شیطنت نبود و کوتاهی مسئولان امر در تفهیم موضوع رعایت حجاب کامل در دیدارها باعث شد تا این مسئله اتفاق بیفتد.

 

 

hejab-namayande oropa1

 

وی ادامه داد: این نماینده پارلمان اروپایی فکر می‌کرد که رعایت حجاب محدود به داشتن یک روسری برای سر است و اقدام وی را نمی‌توان عمدی دانست چرا که اگر اینگونه بود می توانست به هنگام عکس گرفتن نزدیک رئیس مجلس کشورمان بایستد اما او از دور با رئیس مجلس سلام کرد.

 

 

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان پارلمان اروپایی هیچ درخواستی برای دیدار با عناصر فتنه نداشته و در دیدارهای خود با رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس هیچ نکته‌ای را در این رابطه مطرح نکردند.

 

 

شیخ الاسلام خاطر نشان کرد: نمایندگان پارلمان اروپایی در صحبت‌هایی که با هم داشتیم عنوان می‌کردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی از سفر ما به ایران ناراحت هستند و نمی‌خواستند که ما به ایران سفر کنیم.