مهمترین مواضع اخیر رسولی جویباری انصراف از عزیمت به حج همزمان با تعرض به دو نوجوان در فرودگاه عربستان(چند ماه قبل از فاجعه منی)، ترویج استفاده مناسب از فضای مجازی و شبکه های موبایلی برای امور مورد نیاز اجتماعی مذهبی و ... می توان عنوان کرد.

شیخ شیک پوش؛ از میاندورود در شرق تا هچیرود در غرب مازندران

 

 

 

شرق پرس-سیاسی: در هفته گذشته خبر معارفه حجت الاسلام سیدمجتبی رسولی جویباری در شهر  هچیرود شهرستان چالوس واقع در غرب مازندران در حالی منتشر شد که گویی وی با شهرهای کوچک و ستادهای نمازجمعه تازه تاسیس عهد اخوت امضا کرده است.

 

 

 

رسولی که ۱۰سال پیش به عنوان امام جمعه شهر کوچک سورک و بعد از آن در سال ۸۹ به امامت جمعه شهرستان تازه تاسیس میاندورود رسید اکنون نیز مقام معنوی شهر هچیرود چالوس را در اختیار گرفته است.

 

نکته جالب دیگر اینکه با توجه به تلاش های مختلف موجود برای افتراق غرب استان از مازندران و کاندیدا بودن چالوس برای مرکزیت این استان در این صورت بازهم رسولی به عنوان امام جمعه یک شهر کوچک در مرکز استان (مانند رابطه سورک و ساری) فعالیت خواهد کرد، البته اگر چنین اتفاق بیفتد.

 

این امام جمعه سخنرانی های متعددی در حمایت از دولت یازدهم و مذاکرات هسته ای و خطبه انتقادی از رد صلاحیت هاشمی در انتخابات ۹۲ ایراد کرده و با این بیانات می توان وی را از طرفداران آیت الله هاشمی رفسنجانی محسوب کرد.

 

مهمترین مواضع وی انصراف از عزیمت به حج همزمان با تعرض به دو نوجوان در فرودگاه عربستان(چند ماه قبل از فاجعه منی)،  ترویج استفاده مناسب از فضای مجازی و شبکه های موبایلی برای امور مورد نیاز اجتماعی مذهبی و مواضع دیگری که دلیل اصلی نقل مکان وی تلقی می شود، می توان عنوان کرد.

 

شیخ شیک پوش و پدیده جمعه ها صفت هایی هستند که برخی رسانه های حامی وی به رسولی داده اند و گفته می شود تحقیق و مطالعه در فضای مجازی و اخبار خبرگزاریها از کارهای روزانه وی محسوب می شود.

 

رسولی با واسطه ای کوتاه از بستگان خانواده حداد عادل محسوب می شود و در زندگی وی تدریس در حوزه و دانشگاه دیده می شود اما باید دید دوران امامت جمعه وی در شهر هچیرود به اندازه این دوران در میاندورود به طول خواهد انجامید یا شرایط بازهم تغییر خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

تابناک