ساداتی با اشاره آغاز صدور ویزا برای زائران اربعین در ساری بیان کرد: هزینه صدور ویزا برای افراد پنج نفر به بالا 30 دلار به علاوه 10 هزار تومان و برای افراد کم‌تر از پنج نفر 40 دلار به اضافه 10 هزار تومان است.

صدور ویزا برای زائران اربعین در ساری آغاز شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس حبیب‌الله ساداتی امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: صدور ویزا برای زائران اربعین از روز پنج‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه امسال در استان آغاز می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه همکاران کنسول عراق از روز پنج‌شنبه در ساری مستقر می‌شوند، افزود: زائران با مراجعه به دفاتر زیارتی استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با تاکید بر اینکه زائران از مراجعه حضوری برای دریافت ویزا پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان دفاتر زیارتی موظف هستند نسبت به ارسال اسامی برای صدور ویزا اقدام کنند.

 

 

ساداتی بیان کرد: هزینه صدور ویزا برای افراد پنج نفر به بالا ۳۰ دلار به علاوه ۱۰ هزار تومان و برای افراد کم‌تر از پنج نفر ۴۰ دلار به اضافه ۱۰ هزار تومان است.

 

 

وی با اعلام اینکه تاکنون ۲ هزار نفر برای سفر معنوی اربعین در مازندران ثبت‌نام کردند، افزود: امکان ثبت‌نام زائران در سامانه سماح نیز تا اطلاع ثانوی وجود دارد.

 

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زائران هوشیاری خود را حفظ کنند، اظهار داشت: زائران در طول سفر همکاری لازم را با مسئولان حج و زیارت داشته باشند.

 

 

ساداتی یادآور شد: اعزام زائران اربعین از سوم آذرماه امسال آغاز می‌شود.

 

 

وی درباره آخرین وضعیت مفقودی‌های فاجعه منا، گفت: همچنان شش نفر از جان‌باختگان مازندرانی این فاجعه مفقود هستند و در صورت تشخیص هویت در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.