سجادی فرماندار بهشهر گفت : گرجی محله از جمله روستاهای شهیدپرور بهشهر است که 48 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است و 33 شهید آن در گلزار شهدای روستا آرام گرفته اند.

 

شرق مازندران : مرحله دوم طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای گرجی محله شهرستان بهشهر که بیش از یک میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شد ، همزمان با گرامی داشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

فرماندار بهشهر در حاشیه افتتاح بهره برداری از این طرح گفت که هم اکنون ۳۳ شهید والامقام در این گلزار شهدا آرمیده اند.
سید خالق سجادی افزود : گرجی محله از جمله روستاهای شهیدپرور بهشهر است که ۴۸ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است و ۳۳ شهید آن در گلزار شهدای روستا آرام گرفته اند.
وی همچنین با اشاره به وجود ۳۰۰ جانباز جنگ تحمیلی در روستای گرجی محله ، گفت که مردم این روستا دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و خدمات رسانی به این مردم از مهم ترین وظایفی است که بر عهده مسئولان استان و شهرستان است.
سجادی افزود : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه زندگی امروز ماست که به همت همه ارگان ها و نهادها در قالب برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و گرامیداشت ها و بازدید از خانواده شهدا در طول هفته دولت برگزار می شود تا با ارزش ها و آرمان های انقلاب تجدید بیعت شود.
وی در پایان با اشاره به پروژه های افتتاح شده در اولین روز از هفته دولت در بهشهر گفت: امروز در مجموع چهار طرح خدماتی، عمرانی و کشاورزی شامل تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری و آسفالت روستای شهیدآباد، رینگ شهری رستمکلا و ساماندهی گلزار شهدای گرجی محله مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش ایرنا سجادی هزینه اجرای این طرح ها را در مجموع حدود ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد .