در این تیراندازی که صبح روز چهارشنبه در ایالت ویرجینیا اتفاق افتاد، پنج تن از جمله «استیو اسکیلیسه» نماینده جمهوریخواه ایالت لوئیزیانا به ضرب گلوله فرد مهاجم زخمی شدند. فرد مهاجم  نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شد...

 

عامل حادثه تیراندازی به «استیو اسکیلیسه» عضو جمهوریخواه کنگره، مردی ۶۶ ساله و از حامیان سناتور «برنی سندزر» در رقابتهای انتخاباتی ۲۰۱۶ بوده است.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، عامل حادثه تیراندازی به «استیو اسکیلیسه» عضو برجسته حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا، مردی ۶۶ ساله به نام  «جیمز تی. هادکینسون» است که در جریان رقابتهای انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا بطور داوطلبانه در کارزار انتخاباتی سناتور «برنی سندرز» در ایالت آیوا فعالیت می کرد.

سناتور سندرز با محکوم کردن این حمله مسلحانه، گفت:«از این عمل شنیع مشمئز شدم. اجازه بدهید که با صراحت بگویم. خشونت در هر شکل و فرمی در جامعه ما غیرقابل قبول است و من این عمل را به شدیدترین لحن ممکن محکوم می نمایم».

سندرز  ابراز امیدواری کرد که مجروحان این حادثه تیراندازی بهبودی کامل یابند. وی اظهار داشت: «برای بهبودی کامل نماینده اسکیلیسه، دستیاران وی در کنگره و افسران پلیسی که در این حادثه مجروح شده اند، دعا می کنیم. ما باید این خشونت را متوقف کنیم».

در این تیراندازی که صبح روز چهارشنبه در ایالت ویرجینیا اتفاق افتاد، پنج تن از جمله «استیو اسکیلیسه» نماینده جمهوریخواه ایالت لوئیزیانا به ضرب گلوله فرد مهاجم زخمی شدند. فرد مهاجم  نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

لازم به ذکر است که «رابرت بکر» مدیر کمپین انتخاباتی سندرز در ایالت آیوا، در گفتگو با روزنامه واشنگتن پست اظهار داشت که هیچ کس از جمله وی «جیمز هادکینسون» عامل این حادثه تیراندازی را به خاطر نمی آورند، زیرا در حدود ۱۰ هزار نفر به طور داوطلبانه در کمپین انتخاباتی سناتور سندرز فعالیت می کردند.