نماینده شهرستانهای شرقی در نامه ای به رئیس جمهور علت نابسامانی ها در سفر ایشان به استان مازندران را معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و شخصی که مسئول هماهنگی این سفر بود دانست و از برکنار برخی مسئولان انتقاد کرد.

moghimii101

 

 

به گزارش شرق پرس,  پس از سفر رئیس جمهور به مازندران کسی گمان نمی کرد که حاشیه های سیاسی این سفر اینگونه دامن گیر شود و پس از روزها همچنان بحث اول رسانه های استان باشد.

 

برکناری های سریالی استاندار پس از این سفر همچنان واکنش برخی سیاسیون استان را در پی دارد بطوریکه مقیمی نماینده شهرستانهای شرقی مازندران در جدیدترین واکنش و در نامه ای که به رئیس جمهور نوشت, عزل مدیران شهری و استانی به بهانه استقبال سرد مردم از رئیس جمهور و هیئت دولت را زیبنده دولت تدبیر و امید ندانست و بیان داشت که باید دلیل این مورد را در معاونت اجرایی رئیس جمهور یافت.

 

 

نماینده مردم شهرستانهای بهشهر نکا گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در این نامه خود به رئیس جمهور آورده است: بی شک مردم مازندران در میهمان نوازی شهره خاص و عام هستند و آنچه که به عنوان بررسی علل و عوامل عدم استقبال شایسته از رئیس‌جمهور در استان در حال پیگیری است و منجر به عزل تعدادی از مدیران استان شده است زیبنده دولت تدبیر و امید نیست.

 

 

مقیمی ادامه داد: آنچه که اینجانب بنا به وظیفه این موضوع مهم را مورد بررسی قرار داده‌ام، علت را باید در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و شخصی که مسوول هماهنگی این سفر بوده است، جستجو کنید.

 

 

نماینده مردم شهرستانهای بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق این شخص گفت: جناب اقای مهندس صالحی که مسوول هماهنگی این سفر بوده است با هدف تحقیر و بی‌کفایت نشان دادن مازندران با دخالت‌های خود، هرگونه ابتکار عمل و توان برنامه ریزی را از مدیران استانی برای این سفر سلب کرده و با کمال تاسف و تأثر با اغراض شخصی، این چنین سفر رئیس‌جمهور را مستمسک خویش قرار داده است.

 

 

دکتر مقیمی در پایان به دکتر روحانی پیشنهاد داد که سوابق و پیشینه نامبرده در تعاملات با مدیران استان مورد ارزیابی قرار گرفته و پاسخگویی این نابسامانی ها را ازشخص مسوول این سفر پیگیری گردد نه از مدیران خدوم استان.

 

متن این نامه را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

name-mighini1

 

name-mighini2

 

 

 

 

نیوز نکا