علی کریمی در جواب این پرسش که اگر باشگاه به تعهداتش عمل نکند، او چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: چیزی که من می‌بینم سعی و تلاش باشگاه است اما تا امروز که اتفاق خاصی نیفتاده و ما همچنان امید داریم. اگر قرار باشد بچه‌ها با نارضایتی تمرین کنند و امکانات نباشد شرایط سخت شده و آن وقت باید تصمیم جدیدی بگیرم...

علی کریمی نیامده از نفت می رود؟

 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پی نابسامانی ها و عدم مسوولیت پذیری مالکان خصوصی باشگاه گفت: دلم نمی‌خواهد تصمیم جدیدی بگیرم.
 
به گزارش تابناک, علی کریمی اظهار داشت: من در این چند روز که از شروع تمرین گذشته تصمیمم این بود که در زمان مناسبی در خدمت اصحاب رسانه باشم. به خصوص عزیزانی که زحمت کشیدند و برای پوشش تمرین ما به ورزشگاه آمدند اما متاسفانه برخی رسانه‌ها از قول من مصاحبه‌ای نوشتند که هیچ کدام حرف من نیست و من به خاطر احترام به سایر رسانه‌ها همه این حرف‌ها را تکذیب می‌کنم چون من واقعا این صحبت‌ها را انجام ندادم.
 
کریمی در پاسخ به این سؤال که نگران تکرار مشکلات مالی در این تیم نیست، عنوان کرد: این مسئله از قبل هم بوده و مهمترین دغدغه من همان مسائل مالی بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان جدید ، کادر فنی، پزشکی و تدارکات است. باشگاه هم همه جوره قول داده که با ما همکاری کند. ما چندین جلسه را در این رابطه داشته‌ایم و ماحصل این شد که بدون امضای قرارداد و به خاطر اعتمادی که بین ما به وجود آمد،‌کارمان را شروع کردیم. چون دوست داشتم مربیگری را از تیمی شروع کنم که فوتبالم را با آن آغاز کردم. این همیشه برای من نوستالژیک بود اما نمی‌خواهم به هر قیمتی باشم.
 
سرمربی نفت در ارتباط با جذب بازیکنان، تصریح کرد: از باشگاه انتظار داریم امکانات اولیه تمرین را فراهم کرده و به تعهداتش عمل کند. امیدوارم قول‌ها عملی شود که من هم شرمنده بازیکنان و کادرفنی‌ام نشوم. تمام کادر فنی از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتند. مثلا همین علیرضا امامی‌فر تیم خونه به خونه را تمرین می داد اما با مساعدت مالک باشگاه این شرایط فراهم شد که ما امروز در کنار هم باشیم. فنی من شب و روز مشغول کار هستند بدون اینکه قراردادی داشته باشند و انتظارم این است که کارها طبق وعده‌ها پیش برود تا شرمنده باشگاه و بازیکنان نشوم.
 
وی در جواب این پرسش که اگر باشگاه به تعهداتش عمل نکند، او چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: چیزی که من می‌بینم سعی و تلاش باشگاه است اما تا امروز که اتفاق خاصی نیفتاده و ما همچنان امید داریم. اگر قرار باشد بچه‌ها با نارضایتی تمرین کنند و امکانات نباشد شرایط سخت شده و آن وقت باید تصمیم جدیدی بگیرم که البته امیدوارم شرایطی پیش نیاید که مجبور به تصمیم جدیدی باشم. فقط این را بگویم تا روزی که هستم با تمام توانم کار می‌کنم.