پسر مهدی کروبی در اینباره گفت: عمل جراحی روی پای آقای کروبی صبح امروز با موفقیت انجام شد و حسین فریدون، برادر و دستیار حسن روحانی، با حضور در بیمارستان، سلام رئیس‌جمهوری را به پدر ابلاغ و برای ایشان آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

 

 

شرق پرس: مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود، صبح امروز -سه‌شنبه- تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

به گزارش سایت حزب اعتماد ملی، حجت‌الاسلام مهدی کروبی، هفته گذشته به دلیل نقص در آسانسور محل حصر و زمین‌خوردگی، دچار شکستگی مفصل زانوی پای چپ و دوبل ساق پای چپ شده بود.

 

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در این باره گفته است: عمل جراحی روی پای آقای کروبی صبح امروز با موفقیت انجام شد و حسین فریدون، برادر و دستیار حسن روحانی، با حضور در بیمارستان، سلام رئیس‌جمهوری را به پدر ابلاغ و برای ایشان آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

 

وی افزود: روز گذشته نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان، در جریان کم و کیف پرونده درمانی وی قرار گرفت.

 

این ششمین عمل حجت‌الاسلام‌ مهدی کروبی از زمان حصر خانگی است. پیش از این عمل جراحی دیسک کمر، زانو، مجرای ادرار، چشم و قلب روی وی انجام شده بود.