موج برکناری ها و انتصاب ها در استان مازندران هنوز فروکش نکرده است و در جدیدترین انتصاب فرماندار سابق گلوگاه به سمت مدیر کلی امور اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. اما نکته مهم اینکه استاندار مازندران هنوز هم در مورد دلایل این انفجار مدیریتی سخنی نگفته است.

فرماندار سابق گلوگاه به سمت مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس با گذشت حدود یک ماه از آغاز موج تغییرات در بین سمت ها و مدیران هنوز هم ترکش های این انفجار مدیریتی ادامه دارد و گویی فعلا خیال پایان یافتن در سر تصمیم گیران نیست.

 

پس از تغییر فرماندار گلوگاه و جابجایی علی شادمان از دفتر امور اجتماعی استانداری به فرمانداری نوشهر نوبت آن رسیده بود که تصمیم گیران استانداری مازندران سمتی برای فرماندار برکنار شده پیدا کنند.

 

به همین دلیل استاندار مازندران بار دیگر دست به خودکار برد و با صدور حکمی عیسی قاسمی طوسی را به عنوان سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری مازندران منصوب کند.

 

عیسی طوسی برادر شهیدان سرافراز محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم طوسی است که در سوابق مدیریتی خود حضور دو ساله در فرمانداری گلوگاه، مدیریت در اداره کل پدافند غیر عامل استان، فعالیت در بخشداری و ریاست دفتر معاونت سیاسی و امنیتی را ذخیره دارد.

 

حال باید دید خودکار طلایی استاندار مازندران در روزهای آینده بازهم خارج خواهد شد و بر اساس شایعات موجود دیگر مدیران منصوب به دولت قبلی یا فعلی را هم تغییر خواهد داد یا خیر؟ اما نکته مهم اینکه استاندار مازندران هنوز هم در مورد دلایل این انفجار مدیریتی سخنی نگفته است.

 

 

 

 

 

تابناک