قاسمی طوسی گفت: در سال 94، مسکن ارزان قیمت را برای اقشار کم درآمد را در دست کار داریم که تعداد آن به 24 واحد مسکونی می‌رسد که 6 واحد آن در زرندین سفلی بوده و 18 واحد در روستای‌نودهک وجود دارد.

فرماندار: سال جاری 24 واحد مسکن ارزان قیمت در نکا ساخته می شود

 

به گزارش  شرق پرس به نقل از تسنیم  رحیم قاسمی طوسی در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نکا گفت: در سال ۹۴، مسکن ارزان قیمت را برای اقشار کم درآمد را در دست کار داریم که تعداد آن به ۲۴ واحد مسکونی می‌رسد.

 

 

فرماندار نکا گفت: انقلاب اسلامی در آغاز تا به امروز برکات زیادی برای ایران داشته است که یکی از آن‌ها ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: امروز ایران با صلابت ایستاده و این مرهون تلاش‌های حضرت امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، شهدای گرانقدر و ایثارگران و تمامی مردم است.

 

فرماندار نکا افزود: بنیاد مسکن واقعاً برکات زیادی داشته است، ما الان می بینیم که در شهرستان ما در روستاهای ما کارهای بزرگی انجام شده است و این یعنی تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام(ره) نتیجه داده است.

 

قاسمی گفت: در سال ۹۳، طرح هادی در ۲۴ روستای شهرستان نکا انجام شده است و تهیه و مطالعات طرح هادی برای ۹ روستا هم‌انجام گرفته است که برای این طرح ها در مجموع ۲۵میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

 

وی بیان کرد: همچنین تعداد ۵۲۷ فقره سند مالکیت روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نکا صادر شد.

 

فرماندار نکا از پرداخت تسهیلات کم بهره ۵ درصد به میزان ۱۵ میلیارد ریال به۷۰ واحد مسکونی در نکا خبر داد و گفت: در بخش کمک به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه ، به ۵۰ واحد مسکونی به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

 

قاسمی افزود: در سال ۹۴، مسکن ارزان قیمت را برای اقشار کم درآمد را در دست کار داریم که تعداد آن به ۲۴ واحد مسکونی می‌رسد که ۶ واحد آن در زرندین سفلی بوده و ۱۸ واحد در روستای‌نودهک وجود دارد.

 

نکا یکی از شهرستانهای پرجمعیت شرق مازندران محسوب می شود.