جعفر احمدی فرماندار نکا با اشاره به شایعات بازنشستگی خود گفت: زمزمه‌های بازنشستگی بنده صحت ندارد و هنوز برای ادامه خدمت زمان دارم

فرماندار نکا جعفر احمدی مانع تراشی در مسیر تولید مانع اقتصاد مقاومتی/ شایعه بازنشستگی ام صحت ندارد

 

 

به گزارش شرق پرس شب گذشته فرماندار نکا در جلسه شورای اداری و در نشست با مدیران این شهرستان در سخنانی گفت: فعال ساختن پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد از برنامه‌های مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم که با همکاری همه مسؤولان اجرایی شود و مانع‌تراشی در مسیر تولید، مانع اجرایی شدن دقیق اقتصاد مقاومتی می‌شود.

 

جعفر احمدی ادامه داد: با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت و برای فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال تلاش می‌شود تا همه با هم برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال گام برداشته و موجب تحول در جامعه شویم.

 

وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در پایان سال مالی، خاطر نشان کرد: در بحث پروژه‌های عمرانی اداراتی که دارای اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی هستند ضمن دقت در اجرای با کیفیت طرح‌ها، کل اعتبار تخصیصی را جذب کنند.

 

این مسؤول با اشاره به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی برای توزیع اعتبارات سال ۹۵ نیز افزود: باوجود اعلام به ادارات، برخی از مسؤولان تاکنون اطلاعات لازم را به فرمانداری ارائه نکرده‌اند که امیدواریم در اسرع وقت این کار انجام و همچنین مدیران برآورد کلی از پروژه‌های نیمه‌تمام داشته و پروژه‌های با اثربخشی بیشتر تعریف کنند.

 

فرماندار نکا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این اواخر زمزمه‌هایی مبنی بر بازنشستگی بنده در برخی محافل شنیده می‌شود، گفت: زمزمه‌های بازنشستگی بنده صحت ندارد و هنوز برای ادامه خدمت زمان دارم و وقت برای خدمت به این مردم فراوان است.

 

 

 

 

 

 

 

فارس