دختر جوان گفت: بعد از آن، پیام‌های تهدیدآمیز پرهام شروع شد و فهمیدم با تهیه این فیلم قصد اخاذی دارد و حرف‌هایش درباره ازدواج برای فریب من بوده است. به همین دلیل تصمیم گرفتم به پلیس مراجعه و شکایت کنم.

فیلمبرداری سیاه پسر20ساله از دختران جوان

 

 

شرق پرس: پسر ۲۰ ساله پس از طرح دوستی با دختران، آنها را به مخفیگاه مخوفش می‌کشاند و با فیلمبرداری مخفیانه از طعمه‌های خود اخاذی می‌کرد.
 
 

جام جم نوشت: هفته گذشته دختر جوانی در پلیس فتای استان خراسان رضوی حضور یافت و با طرح شکایتی گفت: از طریق وایبر و سایت‌های دوست‌یابی با پسری آشنا شدم که مدعی بود مهندس است. در ادامه ارتباطمان چند بار باهم ملاقات کردیم و یک روز مرا به خانه‌اش دعوت و در این دیدار ادعا کرد تا هفته دیگر به خواستگاری من می‌آید، اما ناگهان ناپدید شد و ۲ روز پیش فیلم و عکس‌هایی برایم فرستاد که متوجه شدم آن روز که خانه‌اش رفتم، پنهانی از من فیلم گرفته است.

 

وی ادامه داد: بعد از آن، پیام‌های تهدیدآمیز پرهام شروع شد و فهمیدم با تهیه این فیلم قصد اخاذی دارد و حرف‌هایش درباره ازدواج برای فریب من بوده است. به همین دلیل تصمیم گرفتم به پلیس مراجعه و شکایت کنم.

 

در پی تشکیل پرونده قضایی، تحقیق برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه یافت تا این‌که دیروز پسر جوان در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

کارشناسان پلیس فتا در بازرسی از رایانه شخصی این جوان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد، وی علاوه بر شاکی پرونده، ۲۳ دختر جوان دیگر را نیز اغفال و از آنها فیلم و عکس غیراخلاقی گرفته است.

 

پرهام در بازجویی، جرایمش را کتمان می‌کرد، اما در مواجهه با شاکی پرونده، به اغفال دختران اعتراف کرد و گفت: از طریق وایبر و سایت‌‌های دوست‌یابی با دختران جوان آشنا می‌‌شدم و خودم را پولدار، تحصیلکرده و مهندس معرفی و پس از جلب اعتمادشان وانمود می‌کردم بزودی با آنها ازدواج می‌کنم. بعد دختران جوان را به خانه‌ام دعوت و مخفیانه از آنها فیلمبرداری می‌کردم. سپس با تهدیدشان از آنها اخاذی می‌کردم.

 

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم برای او قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش و نیز شناسایی دخترانی که قربانی نقشه شیطانی او شده‌اند، ادامه دارد.

 

دختران جوانی که در دام او گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی طرح شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

 

سرهنگ محسن عرفانی با هشدار به خانواده‌ها بویژه دختران جوان گفت: دختران جوان باید هوشیار باشند و براحتی فریب این افراد را در فضای مجازی ـ که همیشه هویت و نیت‌ها پنهان است ـ نخورند و در ارتباط مجازی با افراد غریبه احتیاط کرده، به آنها اعتماد نکنند. مجرمان اینترنتی هم آگاه باشند که پلیس فتا و مراجع قضایی با آنها قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه هیچ‌گونه قانون‌شکنی را به آنها نخواهد داد.