متهم ردیف اول پرونده قتل خدیجه رمضانی بانوی میاندورودی صبح امروز در چهار راه آزادگان این شهرستان به دار آویخته شد و متهم ردیف دوم به 25 سال حبس محکوم شد.

 

 

به گزارش شرق پرس سید ابوالقاسم ساداتی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری استان مازندران سحرگاه امروز  با اشاره به اینکه پرونده قتل خدیجه رمضانی در شعبه دو دادگاه کیفری یک استان مازندران به ریاست قاضی کاظم زاده و با حضور اولیای دم و متهمان و وکلای طرفین رسیدگی شده بود، افزود:طی آن متهم ردیف اول به اتهام مباشرت در قتل مرحومه خدیجه رمضانی به قصاص نفس(اعدام) در ملاعام محکوم شد.

 

ساداتی یادآور شد: با درخواست اولیای دم پرونده این حکم پس از اجرای تشریفات قانونی و تمهیدات درنظر گرفته شده، در سحرگاه امروز دوشنبه با حضور مردم و مسئولان در چهار راه آزادگان میاندورود به اجرا در آمد.

 

وی اظهار کرد: متهم ردیف دوم به معاونت در قتل عمدی به ۲۵ سال حبس تعزیزی محکوم شد که با فرجام خواهی طرفین، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع و پس از رسیدگی در شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور رای صادره تایید و جهت اجرا به دادسرای مرکز استان مازندران ارجاع شد.

 

لازم به ذکر است ع – ب اهل یکی از روستاهای میاندورود و هم دستش در اردیبهشت امسال  مقتوله را بعنوان مسافر سوار بر خودرو کردند و پس از قتل جسدش را در جنگلهای میاندورود رها کردند.

 

 تصاویر مراسم اعدام را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس:خزرنما