قالیباف با بیان اینکه امروز همه آمارها نشان می‌دهد که میزان ازدواج کاهش و طلاق افزایش پیدا کرده است، گفت: بخش قابل توجهی از طلاق‌ها در یک یا دو سال اول زندگی اتفاق می افتد، آن هم به خاطر نداشتن یک شغل.

 

 

همایش حامیان قالیباف با حضورجمعی از  معلمان و کارگران برگزار شد.

 
قالیباف در این همایش طی سخنانی، اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران همان‌هایی هستند که به خاطر ما نشستند تا ما بایستیم. 
 
وی افزود: مردم در ۲۹ اردیبهشت تصمیم خواهند گرفت و سکان‌دار اجرایی مدیریت کشور را مشخص خواهند کرد.  
 
 
قالیباف تصریح کرد: این روزها ما واقعیتهای تلخ و شیرین در کشورمان زیاد می‌بینیم. ظرفیت‌هایی زیادی در کشور داریم اما وقتی که این ظرفیتها به درستی مدیریت نمی‌شود مردم باید هزینه آن را بدهند.  
 
وی افزود: با نگاه به گذشته در می‌یابیم که در مقاطعی که دولت‌های نالایق سرکار می‌آیند و هیچ تکیه ای به مردم ندارند و اشرافی گری و تنبلی می‌شود در دوره آن دولت، هزینه آن را مردم باید بدهند. 
 
قالیباف ادامه داد: وقتی که مردم به طرق مختلف از میدان خارج شوند، نتیجه آن، رسیدن به استانداردهای منحوس دوران پهلوی است.
 
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه با گذشت زمان، آرام آرام تاثیر مردم در تصمیمات کشور کاهش پیدا کرد.
 
 
قالیباف با بیان اینکه اگر حضور مردم نبود، ارتش و سپاه هم قادر نبودند جنگ را اداره کنند، افزود: مردم در حقیقت جنگ را اداره کردند.
 
 
وی تصریح کرد: آنجایی که مردم در صحنه هستند، همه کاری شدنی است و حالا سؤال ما از دولتمردان این است که در کشوری یا این همه ظرفیت، چرا باید رکود در اقتصاد ما سیطره پیدا کند؟ چرا باید بیکاری آنچنان گریبان‌گیر مردم شود که فرزندان شرمنده خانواده و پدران شرمنده فرزندان شوند؟
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز همه آمارها نشان می‌دهد که میزان ازدواج کاهش و طلاق افزایش پیدا کرده است، گفت: بخش قابل توجهی از طلاق‌ها در یک یا دو سال اول زندگی اتفاق می افتد، آن هم به خاطر نداشتن یک شغل.
 
قالیباف ادامه داد: امروز تعدادی افراد فرصت، منفعت طلب هستند که می‌خواهند بیشترین منفعت را از اموال عمومی ببرند بدون اینکه هیچ تلاشی کنند. اینها می‌خواهند فقط با نفوذ و پارتی و ثروت و تهدید و تطمیع، کار را پیش ببرند تا بیشترین منفعت را برایشان داشته باشد و کسی هم مقابل آنها نمی‌ایستد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: من در روستا زندگی کردم و معنی کشاورزی را میدانم. یک کشاورز وقتی میخواهد محصول خود را عرضه کند، حداقل سود را می‌برد اما از آن طرف مردم همان محصول و میوه را بسیار گران می‌خرند و تنها سود نصیب دلالان زالو صفت می‌شود.
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: با این کار هر روز تولید کنندگان ما بدبخت تر شده ولی دلالان و واردات چیان هر روز ثروتمندتر می‌شوند.
قالیباف با بیان اینکه جوانان ما فرصت کار و اشتغال ندارند، تصریح کرد: امروز فرزندان روستایی ما امیدی به آینده شان ندارند که آن هم به خاطر حضور همان ۴ درصدی هاست.
 
وی گفت: ما باید ۲۹اردیبهشت به این روند پایان داده و مردم را در سیاست و اشغال دخالت بدهیم چراکه این مردم نه صبر ایوب دارند و نه عمر حضرت نوح.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: ما مطمئن هستیم با «دولت مردم»، مشکلات را حل می‌شود چرا که معتقدیم «می‌شود»، «می‌توانیم» و «داریم».
قالیباف گفت: با برگشتن مردم به صحنه اداره کشور، مجددا زنگ کارخانه ها به صدا در می‌آید و تولیدکنندگان ما با عشق از سحر مشغول کار می‌شوند و زمین‌های کشاورزی ما پر قوت از قبل بوده و کشاورزان با تمام تلاش به تولید می‌پردازند.
 
وی گفت: در این صورت است که به جای یک کشور وارداتی، به زودی تولیدات خودمان را در کشورهیا دیگر می‌بینیم و قدرت بالای اقتصادی خواهیم داشت و می‌توانیم عزت و افتخار را به ایران و ایرانی برگردانیم.
 
 
 
 
 
 
شفاف