قالیباف در اهواز گفت: من سايت کارانه را بالا آوردم ولی اين دولت آن را فيلتر می‌کنند، ايراد ندارد، عمر دولت خودتان به زودی پايان می‌يابد...

 

خلاصه اظهارات قالیباف در جمع هواداران و در مسجد ارشاد اهواز :

 

-چرا باید مردم خوزستانی که این‌گونه عمل کرده و دین خود را با فرزندان و مردان خود ادا کرده و افتخار آفریده و استان زرخیز در کشاورزی و نفت و گاز است، باید نه تنها در خوزستان بلکه در سراسر کشور با یک درصد جمعیت دنیا و پنج درصد منابع دنیا، فقیر و کم‌درآمد زندگی کنند.

 

– دلیل اصلی آن روشن است و آن این که مدیریت در قوه مجریه مسوول آن است که ظرفیت‌ها را به درستی استفاده کند ولی به این امر در کشور توجه نمی‌شود.
-عمیق‌ترین شادی و نشاط در کشور، این است که شغلی به دست جوان بدهیم. 

 

-به آنها می‌گوییم هرگز ملت ایران را از تهدید و جنگ نترسانید، زیرا ملت با قدرت ایستاده است، اما این شما هستید که جنگ را به داخل خانه‌های مردم برده‌اید و جوانان را به اعتیاد کشانده‌اید.

-ما با کمک همه بازرگانان و کسانی که تولید ثروت حلال می‌کنند و کارآفرینان به شما متعهد می‌شویم همانطور که در تهران برای هرکاری زمان‌بندی می‌گذاشتیم، در ۲۹ اردیبهشت آغاز می‌کنیم و در این دوره، پنج میلیون شغل برای جوانان ایجاد می‌کنیم.

-من سایت کارانه را بالا آوردم ولی این دولت آن را فیلتر می‌کنند، ایراد ندارد، عمر دولت خودتان به زودی پایان می‌یابد.

-خود این دولت می‌آید سایت کارورزی راه‌اندازی می‌کند؛ شما اگر به فکر شغل مردم بودید در طول این ۴ سال به فکر می‌افتادید نه شب انتخابات.