عقربه‌های ساعت سه بامداد چهارم مردادماه را نشان می‌دادند که مأموران جسد دخترک را در حالی که دست و پایش دیده می‌شد در بیابان‌های اطراف شهر کشف کردند.

جوان مازندرانی پدر زن 50ساله اش را به قتل رساند

 

 

شرق پرس : دختربچه ۶ ساله به طرز هولناکی از سوی پسرعموی ۱۷ ساله‌اش به قتل رسید.

 

 

 

 

عامل این جنایت هولناک که پسری نوجوان است و محمدرضا نام دارد در اعترافاتی به دادستان سبزوار گفت: چند سال پیش پدر و مادرم به خاطر اختلاف‌های خانوادگی و سر لج و لج‌بازی از هم جدا شدند.

 

 

 

 

بعد از طلاق آنها بود که عمویم قیم من شد. با مادرم در ارتباط بودم  اما از روزی که او نیز ازدواج کرد امیدم از همه دنیا قطع شد.  فکر می‌کردم به آخر خط رسیده‌ام و همه به چشم تحقیر نگاهم می‌کنند. البته عمو کاظم بیشترین سعی خود را داشت تا کم و کسری نداشته باشم  اما من از زندگی کینه و نفرت به دل گرفته بودم تا این که آن روز دوشنبه ۲۹ تیرماه  فکری شیطانی ذهنم را به خودش مشغول کرد.

 

 

 

 

دختر عمویم را سوار موتورسیکلت کردم و به طرف منطقه صالح‌آباد حرکت کردیم. اصلاً نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم. یک لحظه به خودم آمدم که دیدم او را خفه کرده‌ام. با دست‌هایم چاله‌ای حفر  کردم و پس از دفن بچه پا به فرار گذاشتم.

 

 

 

 

رئیس پلیس سبزوار در این باره  گفت: ‌روز ۲۹ تیرماه مرد دامداری با مراجعه به پلیس آگاهی سبزوار  از گم شدن دخترک ۶ ساله‌اش خبر داد. سرهنگ سیدمحمد ‌هاشمی افزود: تحقیقات پلیسی دراین باره بلافاصله آغاز شد اما هیچ اثری از کودک نبود و کارآگاهان با تمرکز علمی در پیگیری این پرونده به حرکات و رفتار نوجوان ۱۷ ساله‌ای که پسرعموی این کودک بود مظنون شدند.

 

 

 

 

این پسر بازداشت شد و در تحقیقات ابتدایی به قتل هولناک دختربچه از روی کینه‌جویی اعتراف کرد.وی اظهار داشت: این پسر نوجوان قربانی طلاق است و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

 

 

 

قاضی حسینی دادستان سبزوار با هدایت کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بر روند پیگیری پرونده  پس از اعترافات عامل جنایت  دستور داد تا تیم‌های امدادی برای کشف جسد کودک وارد عمل شوند. عقربه‌های ساعت سه بامداد چهارم مردادماه را نشان می‌دادند که مأموران جسد دخترک را در حالی که دست و پایش دیده می‌شد در بیابان‌های اطراف شهر کشف کردند.

 

 

 

 

 

ایران