عبوری شهردار ساری گفت: به‌خاطر فعالیت گسترده و پروژه‌های عظیم عمرانی و فرهنگی چهار سال اخیر مطالبات شهروندان تغییر کرده و از ما کارهای بزرگی طلب می‌کنند و ما به مردم فهیم ساری قول می‌دهیم لحظه‌ای وقفه در انجام پروژه‌ها نداشته باشیم.

قول می دهم لحظه ای وقفه در انجام پروژه ها نداشته باشیم

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری در بازدید سرزده از منطقه دو شهرداری، اظهار کرد: کارکنان شهرداری به جهت ماهیت فعالیت اداری خود ارتباطات گسترده‌ای با شهروندان دارند و از این‌رو رعایت دقیق منشور اداری و اخلاقی در این نهاد باید زبانزد خاص و عام باشد.

 

 

وی افزود: به‌خاطر فعالیت گسترده و پروژه‌های عظیم عمرانی و فرهنگی چهار سال اخیر مطالبات شهروندان تغییر کرده و از ما کارهای بزرگی طلب می‌کنند و ما به مردم فهیم ساری قول می‌دهیم لحظه‌ای وقفه در انجام پروژه‌ها نداشته باشیم.

 

 

شهردار ساری تصریح کرد: ساری همچنان بر مدار عمران می‌چرخد و اگر در برخی پروژه‌ها کندی صورت گرفته به‌خاطر برخی موارد دست و پاگیر اداری بوده که هر لحظه به رفع و حل مشکلات نزدیک می‌شویم.

 

 

این مسؤول تأکید کرد: با وجود مشکلات مالی که تمام دستگاه‌های اداری و حتی دستگاه‌هایی که فعالیت‌های عمرانی گسترده‌ای دارند با آن مواجه هستند، اما شهرداری ساری توانست در سه ماهه نخست امسال ۴۶ میلیارد تومان به پیمانکاران پروژه‌های شهرداری پرداخت کند که رقم قابل ملاحظه‌ای بود.

 

 

عضو شورای مرکزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با بررسی راهبردهای شهرداری‌های مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها در حال تدوین راهکارهای دقیق و کارآمد برای وصول مطالبات معوق شهرداری هستیم که به‌زودی به شورای‌های اسلامی شهرها ارائه می‌شود.