معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت در اين‌باره به همشهري گفت: هزينه‌ سفر حج تمتع سال 94حدود 8تا 10ميليون تومان است و هنوز قيمت نهايي تعيين نشد.

قیمت حدودی سفر حج تمتع سال 94 اعلام شد

 

قیمت ۸تا ۱۰میلیون تومانی سفر حج تمتع امسال، آغاز دریافت قسط دوم تمتع از واجدین شرایط و اعزام زوج‌های جوانی که قرار بود مراسم ازدواج خود را در سرزمین وحی برگزار کنند به عتبات عالیات، ۳ خبر مهم حوزه حج و زیارت در روز گذشته بود.
 
 

شرق پرس: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در این‌باره به همشهری گفت: هزینه‌ سفر حج تمتع سال ۹۴حدود ۸تا ۱۰میلیون تومان است و هنوز قیمت نهایی تعیین نشده‌، همچنین پرداخت قسط دوم هزینه سفر تمتع امسال از دیروز از طریق بانک ملی شروع شده و تا ۱۰روز آینده ادامه دارد.

 
 
ناصر خدر نژاد با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته ۶۴هزار زائر ایرانی در قالب ۴۵۳کاروان که ۵۸درصد آنها مدینه قبل هستند، به تمتع اعزام می‌شوند اظهار کرد: نخستین کاروان یکم شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شود.
 

همچنین با توجه به تعلیق سفر عمره از سوی کشورمان در واکنش به برخورد دور از ‌شأن۲ مأمور فرودگاه جده با ۲ عمره‌گزار ایرانی، سازمان حج و زیارت تمهیدات وی‍‍‍ژه‌ای برای زوج‌های جوانی که قرار بود به عمره اعزام شوند درنظر گرفته است.

 
 
به گفته رئیس سازمان حج و زیارت، آن دسته از زوج‌های جوان که به‌دلیل لغو عمره نتوانستند به سرزمین وحی اعزام شوند، می‌توانند مراسم ازدواج خود را در عتبات برگزار کنند. سعید اوحدی افزود: زوج‌های جوان بدون درنظر گرفتن نوبت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و این گروه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفاتر حج و زیارت استان محل سکونت خود مراجعه کنند.