ماجرا از این قرار بود که یک ارباب رجوع به دفتر کاری حیدری آزاد فرماندار وقت میانه مراجعه می‌کند و به دلایل نامعلومی بین آن‌ها مشاجره لفظی پیش می‌آید و بعد از آن آقای فرماندار از کلت خود استفاده کرده و بروی وی اسلحه می کشد.

ماجرای اسلحه کشی آقای فرماندار چه بود؟

 

 

شرق پرس: چندی پیش ماجرای اسلحه‌کشی اسماعیل حیدری‌آزاد فرماندار وقت میانه به روی یک ارباب رجوع منتشر شد و انتشار این اخبار مصادف با برکناری وی شد تا احتمال این اخبار قوت گیرد.
 
 
 
 
 به نوشته باشگاه خبرنگاران ظاهرا ماجرا از این قرار بود که یک ارباب رجوع به دفتر کاری حیدری آزاد فرماندار وقت میانه مراجعه می‌کند و به دلایل نامعلومی بین آن‌ها مشاجره لفظی پیش می‌آید.
 
 
 
حیدری‌آزاد بلافاصله از اسلحه کمری خود استفاده کرده و بر روی ارباب رجوع نشانه‌گیری می‌کند.
 
 
 
 
رئیس دفتر فرماندار وقت میانه که شاهد این صحنه بوده خود را به روی حیدری‌آزاد انداخته و مانع از شلیک وی به ارباب رجوع می‌شود که نهایتا فرماندار وقت به زمین می‌افتد.
 
 
 
حیدری‌آزاد بلافاصله از جا برخواسته و با رئیس دفتر خود درگیری فیزیکی پیدا کرده و او را تهدید به اخراج می‌کند.رئیس دفتر فرماندار وقت نیز بلافاصله به وزارت کشور در تهران مراجعه و موضوع را گزارش می‌دهد.
 
 
سرانجام وزیر کشور طی یک دستور فوری خواستار عزل حیدری‌آزاد می‌شود.البته مراسم تودیع و معارفه حیدری‌آزاد فرماندار وقت میانه با شکری فرماندار جدید میانه بدون حضور استاندار آذربایجان شرقی روز ۲۸ فروردین ۹۴ برگزار شد.