فیلم کوتاهی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد پدر و مادر 2 کودک شب هنگام به پارکینگ یک پاسگاه انتظامی مراجعه کردند و مدعی شدند که خودرویشان را ماموران در حالی که کودکانشان در آن خواب بودند ، به پارکینک منتقل کردند.

 

 فرمانده انتظامی نوشهر با تائید انتقال یک دستگاه خودرو به پارکینک این نیرو با ۲ کودک خوابیده در آن ، گفت که به علت بخار گرفتگی شیشه خودرو ، مامور متوجه حضور کودک در آن نشده بود.

 فیلم کوتاهی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد پدر و مادر ۲ کودک شب هنگام به پارکینگ یک پاسگاه انتظامی مراجعه کردند و مدعی شدند که خودرویشان را ماموران در حالی که کودکانشان در آن خواب بودند ، به پارکینک منتقل کردند.

این فیلم با سرعت زیاد و زیرنویس های مختلف مانند فاجعه ، این بار نیروی انتظامی نوشهر و یا عجیب ترین اعمال قانون پلیس راهور درفضای مجازی در حال انتشار است.

در این فیلم مرد و زنی که چهره آنها مشخص نیست با داد و فریاد وارد پارکینگ نیروی انتظامی می شوند و از این که مامور انتقال دهنده توجهی به کودکان داخل خودرو نکرده شکایت می کنند.

مادر کودکان در این فیلم به سراغ خودرو می رود و کودکانش را صحیح و سالم تحویل می گیرد.

فرمانده انتظامی نوشهر در این باره به ایرنا گفت: راننده خودروی پراید مورد نظر در اوایل شب هفته گذشته با توقف در خیابان بوعلی نوشهر و در نزدیکی بیمارستان شهید بهشتی و جنب داروخانه سد معبر کرده بود.

سرهنگ غلامعلی صلاحی افزود : مردم طی تماس تلفنی با نیروی راهنمایی و رانندگی شهرستان اعلام کردند که این خودرو در این مکان سد معبر کرده و خواستار رفع آن شدند.

وی ادامه داد : مامور راهنمایی و رانندگی با مراجعه به محل موردنظر که تابلوی حمل با جرثقیل نیز در آن جا نصب بود ،نخست بیش از ۱۰ دقیقه تلاش کرد تا صاحب خودرو را پیدا تا آن را جا به جا کند و پس از آن اقدام به جا به جایی خودرو کرد.

سرهنگ صلاحی با بیان اینکه مامور باید دقت بیشتری می کرد ، گفت : موضوع با دقت و جدیت به صورت کارشناسی در حال پی گیری است هر چند این مامور ناخواسته و بدون هیچ گونه اطلاعی از وجود بچه ها در داخل خودرو،آن را انتقال داده است.

فرمانده نیروی انتظامی نوشهر افزود:هر ۲ بچه در خودرو خواب بودند و پوششی تیره رنگ نیز بر روی آن ها بود که به دلیل بخار گرفتگی شیشه ها در آن شب بارانی امکان دیدن بچه ها وجود نداشت.

طبق ماده ۱۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی راهنمای و رانندگی، خودروهایی که درمحل توقف ممنوع پارک شده باشند درصورت عدم حضور راننده ، ماموران راهنمایی و رانندگی ضمن صدور برگه جریمه ، می توانند خودرو را به نزدیک ترین پارکینگ منتقل کنند.

در صورتی که راننده پیش از انتقال خودرو در محل حضوریابد ، مامور تنها باید نسبت به صدور برگ جریمه اکتفا و از انتقال خودرو به پارکینگ خودداری کند.

گفته می شودراننده این خودرومادر کودکان بودکه آنان رادرحال خواب در خودرو رها کرد و برای انجام کاری از محدوده پارک خارج شد.

مادر این کودکان پس از بازگشت متوجه می شود که خودرویش در محل پارک شده ، نیست که پس سر و صدا ، مردم به او اعلام می کنند که خودرو توسط ماموران راهنمایی و رانندگی به پارکینک منتقل شده است.