بازیگر زن فیلم های ضد اخلاقی که با نام کندی چارمز شناخته می شود در پست خود عنوان داشته که بدلیل شهرت بالای جراحان زیبایی کشور بصورت محرمانه به تهران سفر کرده است.

 

 کندی چارمز بازیگر فیلم های غیراخلاقی با انتشار تصویری از خود اعلام کرده بود که برای جراحی بینی خود به تهران سفر کرده است.
 
همین خبر که خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی ایرانی دست به دست شد سبب شد تا کاربران ایرانی هم به صفحه این بازیگر هجوم ببرند و هم حضور او در تهران را دستمایه شوخی‌ها و طنزهایی کنند که در دو روز گذشته بارها در تلگرام و سایر شبکه‌های مجازی بازنشر پیدا کرد.
 
سفر یک بازیگر انگلیسی فیلم‌های مستهجن به ایران با واکنش گسترده ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.
 
 
ماجرای سفر بازیگر زن فیلم های مستهجن به تهران! + عکس
 

کندی چارمز بیست و هفت ساله، عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش با حجاب منتشر کرده و نوشته است که در ایامی که برای گذراندن تعطیلات و عمل جراحی زیبایی بینی به ایران سفر کرده بود، نتوانست به دلیل نبود دسترسی مناسب به شبکه‌های اجتماعی به سوالات و تماس‌های دوستانش پاسخ دهد.

انتشار این مطلب موجب شد در مدتی کوتاه هزاران نفر بر تعداد دنبال کنندگان ایرانی صفحه او در اینستاگرام افزوده شود و موجی از نقطه نظرهای مختلف در مورد سفر او به راه بیافتد.

چارمز نوشته است مردم ایران برخورد خوبی با او داشته‌اند و کسی جز خانواده و دوستان نزدیکش از سفر او خبر نداشته است.

گفتنی است سایت تابناک نیز در گزارشی که در روز نهم مرداد منتشر شد نوشت: یکی از بازیگران فیلم های مستهجن آمریکایی در اینستاگرام خود خبر از سفر به ایران داد و گفت در ایران تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته است اما حال این سوال مطرح است که وی چگونه از مسئولین وزارت خارجه دولت حسن روحانی روادید حضور در ایران را دریافت نموده است و حتی چگونه به راحتی تحت عمل پزشکان و مراکز درمانی ایران قرار گرفته است ؟

طی روز گذشته یک پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام حاشیه های زیادی را در فضای مجازی کشور ایجاد کرد.

این پست مربوط بود به خبر سفر یکی از بازیگران فیلم های مستهجن آمریکایی به ایران که گویا بدلیل انجام عمل بینی اتفاق افتاده است.

این بازیگر ضد اخلاقی که با نام کندی چارمز شناخته می شود در پست خود عنوان داشته که بدلیل شهرت بالای جراحان زیبایی کشور بصورت محرمانه به ایران سفر کرده است.

متاسفانه این سفر در حالی اتفاق افتاده که برخی از هنرمندان متعهد کشورهای اروپایی و آمریکایی نتوانستند جهت شرکت در جشنواره های اسلامی و انقلابی از جمله هولوکاست کشور ویزا دریافت کنند.

حال این سوال مطرح است که این بازیگر ضد اخلاقی چگونه توانسته است از مسئولین وزارت امور خارجه کشورمان ویزا دریافت کرده و حتی به راحتی در کشور ما مورد عمل زیبایی قرار گیرد.

مطمئنا این سفر را باید با دید نگرانی نگریست زیرا این نوع سفرها می تواند زمینه سازی برای تهاجم خاموش به فرهنگ و ارزش های اسلامی ایران باشد و لذا باید نهادهای مسئول به نحوی شایسته با متخلفان در این زمینه برخورد نمایند.

از سوی دیگر این سوال نیز مطرح است که این بازیگر در فرم دریافت ویزای خود چه شغلی را عنوان نموده است که به راحتی قادر شده است از مسئولین کشور ما روادید لازم جهت حضور در ایران را دریافت کند!؟

اعتماد