سیدحسن خمینی گفت:آقای قالیباف و بنده شب‌های متعددی را با لباس‌های مبدل در برخی از دره‌های تهران از جمله دره فرحزاد که در آنجا معتادین بوده‌اند شب‌ها تا صبح را گذرانده‌ایم...

 

 

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم تکریم از قالیباف گفت: رمز موفقیت قالیباف و امثال وی این است که روزگاری از پایین به جامعه نگاه می‌کردند و در واقع این نکته را باید بیان کرد که آنها درد را نخوانده‌اند بلکه چشیده‌اند.

وی افزود: آقای قالیباف و بنده شب‌های متعددی را با لباس‌های مبدل در برخی از دره‌های تهران از جمله دره فرحزاد که در آنجا معتادین بوده‌اند شب‌ها تا صبح را گذرانده‌ایم و با معتادان گده‌ای را برگزار کرده‌ایم و در واقع آقای قالیباف مشکلات را کاملاً لمس کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی ادامه داد: اینکه فردی مشکلات را لمس کرده باشد می‌تواند در حل آنها نیز اقدام لازم را انجام بدهد و یکی از رموز توفیق آقای قالیباف دردهایی است که حس کرده است. وی اظهار داشت: آقای قالیباف و امثال وی نتیجه تحول انقلاب هستند و تحول انقلاب نسلی را دگرگون کرده است.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تصریح کرد: اینکه ما برای پیشبرد کشور نیاز به همدلی داریم بسیار حائز اهمیت است چرا که ما نیازمند به دست‌های گره‌شده داریم و لازمه پیشرفت نظام دموکراسی و جمهوریت است. /تسنیم