صورت دوم مورداک نه می‌توانست صحبت کند و نه چیزی بخورد اما در نهایت شگفتی می‌توانست بخندد یا گریه کند و مثل یک صورتک همیشه به پشت سر او چسیبده بود و او را همه جا همراهی می‌کرد

 

 

شرق پرس: ادوارد مورداک یکی از اعضای خانواده ی سلطنتی انگلستان بود، او یک نمونه ی بسیار نادر از بیماری های نژادی و خصوصا مربوط به ژن بود، ادوارد یک صورت دیگر در پشت سر خود داشت.

 

 

البته . وی می گفت شبها زمانیکه می خوابد با صدای نجوای عجیب صورت دوم از خواب بیدار می شود و نمی تواند صورت دوم خود را کنترل کند.

 

ماجرای عجیب مردی که دو صورت داشت+تصاویر

 

مورداک ثروتمند بود و برای جدا کردن صورت دوم خود به هیچ‌عنوان مشکل مالی نداشت از این رو تصمیم گرفت شر صورت مزاحم را از سر خودش کم کند چرا که معتقد بود صورتش جملات شیطانی به زبان می‌آورد. او نزد چندین پزشک رفت و التماس کرد هرطور شده این صورت شیطانی را از او جدا کنند اما هیچ پزشکی راضی به انجام این کار نشد.

 

وی تمایلی نداشت از او عکس گرفته شود و برای همین عکسهای زیادی از این مرد دو چهره در دست نیست. ادوارد سرانجام در ۲۳ سالگی دست به خودکشی زد و وصیت کرد قبل از دفن وی صورت شیطانی را از او جدا کنند.

 

ماجرای عجیب مردی که دو صورت داشت+تصاویر

 

در سال ۲۰۰۶ با انجام یک آزمایش دی ان ای روی نوادگان خونی ادوارد مشخص شد علت اصلی این بیماری می تواند به صدها سال قبل برگردد، زمانی که حکام بریتانیا برای جلوگیری از انتقال قدرت و ماندن این قدرت در میان افراد خانواده ی خود اقدام به ازدواج با خواهران خود می کردند، هدف از این ازدواج ها تنها تولد بچه برای در دست گرفتن قدرت بود که عموما یا عقب مانده و یا مشکل دار بودند، اما آنهایی که سالم بودند نیز دچار مشکلات ژنی می شدند که باعث تولد افرادی مانند ادوارد شد.

 

ماجرای عجیب مردی که دو صورت داشت+تصاویر

 

ماجرای عجیب مردی که دو صورت داشت+تصاویر 

 

 

 

 

 

منبع: شفاآنلاین-خبرانلاین