برنامه گفتگوی ویژه خبری که شب گذشته قرار بود با حضور علیرضا زاکانی، رییس كميته بررسي برجام در مجلس و دکتر بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده پخش شود با درخواست زاکانی بدون حضور بعیدی نژاد به روی آنتن رفت

 

 

 

شرق پرس: برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته ر حالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که در توهینی آشکار نماینده دولت از پشت در استودیو، به خانه برگشت!

 

 پارسینه نوشت: گفتگوی ویژه خبری که شب گذشته قرار بود با حضور علیرضا زاکانی، رییس کمیته بررسی برجام در مجلس و دکتر بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، دقایقی قبل از پخش با درخواست زاکانی تغییرات قابل تاملی داشت.

 

زاکانی که از مخالفان سرسخت برجام و توافقات هسته ای است، در لحظه حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری اعلام می کند حاضر نیست در برابر بعیدی نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد!

 

 

سردبیر و تهیه کننده گفتگوی ویژه خبری نیز در اقدامی توهین آمیز، از دکتر بعیدی نژاد که با اصرار فراوان برای گفتگو دعوتش کرده بودند، عذرخواهی می کنند و به او می گویند در فرصتی دیگر میزبان او خواهند بود!