رحیم ابوالحسنی در ادامه با بیان اصل‌هایی از قانون اساسی درباره فعالیت‌های سیاسی به بررسی خدمات دولت‌های گذشته پرداخت که تشویق بی‌امان حضار را در پی داشت و پس از آن برخی چهره‌های شناخته شده شهرستان در طیف مخالف باعث بر هم زدن نظم مراسم شدند.

jashn-rohani58

 

 

به گزارش شرق پرس مراسم جشن ۲۴ خرداد حامیان دولت روحانی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز در مجتمع فرهنگی هنری ولی‌عصر (عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

این مراسم با حضور جمعیت کثیر مردم با طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا همراه بود، با تلاوت قرآن آغاز شد و پس از آن لطف‌ا‌لله آجودانی مدیرکل پژوهش استانداری مازندران به بیان خیر مقدم پرداخت.

 

 

وی همچنین درباره خدمات دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف مطالبی ارائه داد.

 

 

رحیم ابوالحسنی استاد دانشگاه و از چهره‌های اصلاح‌طلب سخنران محوری برنامه بود؛ وی در ابتدا سخنان خود را با نام و یاد شهدا و پس از آن به شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

 

 

وی در ادامه با بیان اصل‌هایی از قانون اساسی درباره فعالیت‌های سیاسی به بررسی خدمات دولت‌های گذشته پرداخت که تشویق بی‌امان حضار را در پی داشت و پس از آن برخی چهره‌های شناخته شده شهرستان در طیف مخالف باعث بر هم زدن نظم مراسم شدند.

 

مهر درباره حاشیه های این جشن نوشت: در این مراسم رحیم ابوالحسنی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاد دانشگاه در حال سخنرانی بود که به یکباره گروهی وارد سالن شدند و با صدای بلند خطاب به فرماندار با عنوان اینکه شما به ما قول دادید که دراین مراسم شرکت نخواهید کرد و الان اینجا چه کار می کنید، مراسم را از حالت رسمی خارج کردند.

 

 

این افراد پس از برهم زدن جو سالن به طرف سخنران ویژه این مراسم رفته و جلوی سخنرانی ابوالحسنی را گرفتند که با این اقدام جو نامناسبی در سالن ایجاد شد .

 

 

به طوری که بیشتر مدعوین سالن را ترک کرده و ابوالحسنی نیز با تدابیر ویژه از محل سخنرانی خارج شد.

 

 

بعد دقایقی بر هم خوردن نظم مراسم مسئولان سعی در ادامه مراسم داشتند که تنها توانستند به برگزاری یک اجرای زنده موسیقی اکتفا کردند اما جمعیت نیز به سالن بازنگشت.

 

 

در این مراسم، فرماندار و معاون فرماندار و برخی مدیران شهرستانی حضور داشتند.

 

 

قرار بود در این مراسم حمیدرضا جلایی‌پور از چهره‌های اصلاح‌طلب ایراد سخنرانی کند که رحیم ابوالحسنی برای این مراسم حضور یافت.

 

 

لیلا مومنی از دیگر سخنرانان این مراسم در جشن آمل بود که به دلیل برهم خوردن این مراسم سخنرانی وی انجام نشد./فارس