نماینده خرمشهر در واکنش به اينکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشي نکردم...

 

 

در جریان بررسی صلاحیت و برنامه‎های کابینه پیشنهادی دوازدهم در صحن علنی مجلس، نوبت به وزیر پیشنهادی امور خارجه رسید. پس از نطق نمایندگان موافق و مخالف، محمدجواد ظریف پشت تریبون قرار گرفت تا از برنامه‌هایش در آینده بگوید و از عملکردش در گذشته دفاع کند.
 
 
 
در بین صحبت های ظریف، ناگهان عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر شروع به فریاد زدن کرد و ظریف را «دروغ گو» خطاب کرد. او چند بار این لفظ را تکرار کرد و ناسزاهایی را هم اضافه کرد. 
 
 
 
تعدادی از نمایندگان از جمله جهانبخش محبی نیا خود را به صندلی او رساندند و تلاش کردند با بیرون بردن او، این نماینده مجلس را آرام کنند. عبدالله سامری هنگام خروج بار دیگر به ظریف توهین کرد و با همان الفاظ او را مخاطب قرار داد و گفت تو اقتصاد کشور را برهم زدی!
 
 
ماجرای ناسزا گفتن نماینده خرمشهر به ظریف در مجلس
 
 
 ناسزاگویی وی آنچنان ادامه یافت که محمدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا دستش را مقابل دهان او گرفت. 
 
 
عبدالله سامری دقایقی بعد در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزیر داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست. من مگر بچه ام که فحاشی کنم.
 
 
او در واکنش به اینکه خبرنگاران صدای ناسزاگویی وی را شنیده‎اند و دیده اند که دلخوش جلوی دهان وی را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشی نکردم!
 
 
وی با اشاره به اینکه برخی نمایندگان به صحبت های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می گفتند، گفت: چه احسنتی او دارد؟ در خرمشهر اتفاقی اتفاق افتاد و من سه بار به وزیر مراجعه کردم اما هیچ کاری انجام ندادند. امروز در خرمشهر کشتی ها متوقف است، مردم کشتی ها را تکه تکه می کنند و می فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزیر خارجه در مجلس به نمایندگان ارائه می دهد.
 
 
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها بر می گردد. ایشان این موضوع را می داند، ما رفتیم صحبت کردیم، نامه دادیم و حرف زدیم. ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذیب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!
خبرانلاین