فرمانده انتظامی قائمشهر گفت : جسد کشف شده مقابل بیمارستان مربوط به شخصی است که همسرش در بیمارستان ولیعصر قائمشهر بستری است...

ماجرای کشف جسد مقابل بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر چه بود؟

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) جسد کشف شده در جلوی بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر شناسائی شد و ارتباطی به تب کنگو ندارد و قتل هم نبوده است .

 

روز گذشته جنازه مرد ناشناسی توسط عابران در داخل خودروئی رو به روی بیمارستان ولیعصر قائمشهر کشف و بلافاصله گمانه زنی های رسانه ای در این باره آغاز شد و عکس های پخش شده در فضای مجازی اکیپ های تجسس را نشان می دهد که با پوشش های حفاظتی در صحنه حضور دارند و همین موضوع سبب گمانه زنی در باره احتمال مرگ بر اثر تب کریمه کنگو شده است.

جسد ساعت حوالی ۹ صبح روز دوشنبه کشف و بلافاصله ماموران انتظامی و سپس نیروهای تجسسی بهداشتی در محل حضور یافته و آن را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی قائمشهر در اینباره به ایرنا گفت : جسد کشف شده مربوط به شخصی است که همسرش در بیمارستان ولیعصر قائمشهر بستری است.

سرهنگ ولی الله مرادی افزود : این فرد که از زمان مرگش ۲ روز می گذرد هنگامی که برای استراحت به داخل خودرویش رفت بر اثر سکته مغزی درگذشته است .

وی گفت : با توجه به این که جسد مدت زمانی زیادی در خودرو بود ، متعفن شد و عابران هم از همین طریق به وجود جسد در داخل خودرو پی بردند و بلافاصله به نیروی انتظامی اطلاع دادند.

سرهنگ مرادی افزود : نیروهای ما هم با حضور در صحنه به خاطر شرایط خاص ناشی از بوی تعفن موضوع را به پزشکی قانونی اطلاع دادند و کارشناسانی به صحنه اعزام شدند.

وی گفت : به طور طبیعی کارشناسان پزشکی قانونی برای مواجهه با جسد متعفن و در حال متلاشی شدن با پوشش مخصوص در صحنه حاضر شدند و با توجه به هشدارهای قبلی مراجع رسمی نسبت به تب کنگو ، گمانه زنی ها در این جهت شکل گرفت که نادرست است.

سرهنگ مرادی افزود : با توجه به خونریزی جسد از ناحیه چشم و دماغ ، علت مرگ پاره شدن رگ عصبی متوفی بوده است که بر اثر سکته مغزی رخ می دهد.