حجت الاسلام هاشمی دادستان عمومی و انقلاب میاندورود از شناسایی و دستگیری رباینده کودک 10 ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: نامبرده به زندان معرفی شده است.
متهم به آزار و سرقت طلا از دختربچه 10 ساله در میاندورود دستگیر شد

عکس آرشیو

 

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام سیدجواد هاشمی اظهار کرد: بر اساس گزارش ماموران و دریافت شکایتی مبنی بر یک فقره آدم ربایی از سوی اشخاص ناشناس در شهرستان میاندورود، پرونده به یکی از شعب دادسرای شهرستان ارجاع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ربوده شدن دختر بچه‌ای ۱۰ ساله به هویت «ی.ح» دستورات قضایی لازم با قید فوریت صادر و مردی به هویت «ح.خ» ۳۱ ساله در شهرستان میاندرود شناسایی و دستگیر شد.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود با اشاره به اینکه متهم پس از چند ساعت آزار و سرقت گوشواره دختر بچه، اقدام به رها کردن کودک کرده است، افزود: پس از انجام تحقیقات و بازسازی صحنه وقوع جرم، متهم با توجه به سابقه دار بودن به اتهام آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور قرار جلب به دادرسی، آماده رسیدگی در دادگاه کیفری است.