مهدی روحی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به شهرستانهای کمتر برخوردار گفت: میاندورود از فقدان مجتمع فرهنگی هنری رنج می‌برد که یک خیر 3 هزار متر زمین بدین منظور در اختیار ارشاد قرار داد.

mojtama156

 

 

به گزارش شرق پرس   رئیس فرهنگ و ارشاد میاندورود در گفت‌وگو با تسنیم در میاندورود، اظهار داشت: عمده ترین موضوع فرهنگی متمرکز نبودن شهر و پراکنده بودن شهر است.

 

 

 

وی افزود: نبود ناوگان شهری نظیر تاکسی شهری از دیگر معضلات این شهرستان  بوده که باید برای رفع این مشکل دستگاه‌های متولی اقدام کنند.

 

روحی گفت: متاسفانه کلاس‌های مختلفی فرهنگی برای دانش آموزان و جوانان برقرار کردیم متاسفانه به دلیل طولانی بودن  مسیر، از این  کلا‌سها استقبالی نشده است.

 

روحی با بیان اینکه برای رفع این مشکل، باید مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان ساخته شود, افزود: برای این امر یک خیر میاندورودی زمین را به مساحت ۳ هزار متر در اختیار ارشاد قرار داده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود گفت:نقشه‌های تهیه شده در مرحله  تغییر کاربری بوده که  با مکاتبات با نمایندگان ساری و میاندورود و تلاش فرماندار پیگیر این موضوع هستیم .

 

روحی افزود: با ساخت این مجتمع؛ بسیاری از فعالیت‌های  انجمن ادبی، هنری و فرهنگی فعال  و همایش ها، نمایشگاه، هنرهای تجسمی،نمایشگاه کتاب، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه مد لباس اسلامی و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی در این مکان  اجرا و برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این  مجتمع, بیش از  ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.