مدیر شبکه سه درباره برنامه نوروزی شبکه سه سیما گفت: برنامه نوروزی امسال از ساعت 21 تا 9 صبح به مدت 12 ساعت طراحی شده و اجرای آن برعهده احسان علیخانی است.

مجری مراسم تحویل سال شبکه 3 مشخص شد

 

 
شرق پرس: غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی در جمع خبرنگاران، از اجرای احسان علیخانی برای برنامه سال تحویل شبکه سه سیما خبر داد.
 
 
 
وی درباره برنامه نوروزی شبکه سه سیما بیان کرد: برنامه نوروزی امسال از ساعت ۲۱ تا ۹ صبح به مدت ۱۲ ساعت طراحی شده و اجرای آن برعهده احسان علیخانی است.
 
 
 
مدیر شبکه سه سیما همچنین از پخش برنامه جدیدی پیش از عید نوروز و با اجرای احسان علیخانی خبر داد و گفت: طرحی در شبکه سه خواهیم داشت که بعد از انتخابات مقدمات آن را شروع می‌کنیم. این برنامه در راستای برنامه نوروز به مدت شب تدارک دیده شده است که قرار است عملکرد یکساله سیما را در آن بررسی شود و نظرات مردم را هم داشته باشیم.
 
 
 
غلامرضا میرحسینی همچنین از آعاز پخش برنامه «اکسیر» طی هفته آینده خبر داد و گفت: قرار بود بعد از مدت‌ها در حوزه سلامت یک برنامه تخصصی داشته باشیم.این برنامه به دلیل مشکلات فنی که داشت پخشش به تعویق افتاد و احتمالا از هفته‌ی آینده پخش خود را آغاز کند./ایسنا