محسن قهرمانی دراین فصل به رغم دوری طولانی از فوتبال، قضاوت های خوبی از خود به نمایش گذاشت و درآخرین دیدار رسمی خود هیچ بازیکنی را جریمه نکرد تا با پایانی خوش ازداوری در فوتبال برای همیشه خداحافظی کند.

ghahramani51

 

 

شرق پرس: محسن قهرمانی داور بین المللی فوتبال کشورمان عصر امروز(یکشنبه) و درپایان دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران ازدنیای قضاوت در فوتبال به طور رسمی خداحافظی کرد.
 
 
 
 
خداحافظی این داور که طی روز های گذشته درشبکه های اجتماعی مطرح شده بود امروز محقق شد و قهرمانی پس ازدیدار کم برخورد دو تیم مطرح فوتبال کشورمان تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از داوری فوتبال خداحافظی کرد.
 
 
محسن قهرمانی که دوسال قبل به دلیل عملکرد ضعیفش دردیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس با انتقادات شدیدی مواجه شده و با رای کمیته انضباطی نزدیک به دو سال از قضاوت محروم شده بود در فصل چهاردهم و با درخواست سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال باردیگر به صحنه داوری بازگشت.
 
 
قهرمانی دراین فصل به رغم دوری طولانی از فوتبال، قضاوت های خوبی از خود به نمایش گذاشت و درآخرین دیدار رسمی خود هیچ بازیکنی را جریمه نکرد تا با پایانی خوش ازداوری در فوتبال برای همیشه خداحافظی کند./ایرنا