محمد رضا غلامی بی‌توجه بودن مصوبات در برخی از ادارات این شهرستان را به معنای بی‌اهمیت دانستن موضوعات از سوی آنها عنوان کرد و افزود: به‌طور کامل تمام اداراتی که مصوبات تعیین‌شده را پیگیری می‌کنند رصدمی‌شوند.

محمدرضا غلامی معاون فرماندار میاندورود: بی توجهی به مصوبات از سوی برخی ادارات پذیرفتنی نیست

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) محمدرضا غلامی صبح امروز در جلسه مناسب‌سازی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در قانون اساسی حقوق شهروندی برای همه آحاد جامعه لحاظ شده است، اظهار کرد: برای هر قشری اعم از زنان و مردان دارای هر گرایش و سلیقه‌ای این حق وجود دارد که مسئولان باید تلاش کرده تا همه بتوانند از آن به‌درستی بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه دغدغه دولت آرامش و زندگی سالم برای مردم جامعه است، تصریح کرد: در این باره فرمانداری این شهرستان نسبت به این موضوع تأکیدات بسیاری دارد.

 

معاون فرماندار میاندورود به تحقق مصوبات بیان شده در جلسه گذشته تأکید کرد و افزود: آن دست از اداره‌هایی که مصوبات جلسه به آنها ارجاع می‌شود به‌طور جدی پیگیر وظایف خود باشند.

 

این مسؤول بی‌توجه بودن مصوبات در برخی از ادارات این شهرستان را به معنای بی‌اهمیت دانستن موضوعات از سوی آنها عنوان کرد و ادامه داد: به‌طور کامل تمام اداراتی که مصوبات تعیین‌شده را پیگیری می‌کنند از این به بعد رصد و ارزیابی می‌شوند.

 

غلامی به الزام قانون مناسب‌سازی اماکن عمومی اشاره کرد و یادآور شد: مناسب‌سازی تنها برای معلولان نیست بلکه سالمندان، جانبازان و زنان باردار هم در این گروه قرار می‌گیرند و بهزیستی میاندورود نیز دبیر این طرح است.

 

به گزارش فارس, وی با اشاره به مناسب‌سازی معابر شهری، فضاهای مختلف ادارات و موسسات، گفت: به مشارکت و رعایت حقوق شهروندی برای معلولان، جانبازان و سالمندان در استفاده از امکانات رفاهی و اجتماعی در این شهرستان توجه ویژه شود.