سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن انفجارهای عربستان افزود: همانگونه که بارها از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام گردیده است تروریسم در هر شکل آن به شدت محکوم است

 

 

شرق پرس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکوم کردن انفجارهای انتحاری اخیر در عربستان سعودی تصریح کرد: تروریسم مرز و ملیت نمی شناسد و هیچ راه حلی جز ایجاد یک اجماع و انسجام بین المللی و منطقه ای علیه آن وجود ندارد.

 

 

ایرنا به نقل از بخش دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه نوشت: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دوشنبه شب، انفجارهای انتحاری شامگاه امروز در مناطق مختلف عربستان از جمله عملیات تروریستی در نزدیکی مسجدالنبی و نیز در منطقه قطیف را محکوم کرد.
 

 
 
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان این حوادث افزود: همانگونه که بارها از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام گردیده است تروریسم در هر شکل آن و در هر نقطه از جهان به شدت محکوم است و باید با جدیت تمام توسط تمامی کشورها با منابع، علل و عوامل آن برخورد قاطع به عمل آید.
 

 
 

وی تصریح کرد: تروریسم لجام گسیخته ای که امروز بخصوص در منطقه شاهد آن هستیم نشان داده است که این پدیده شوم، مرز و ملیت نمی شناسد و هیچ راه حلی جز ایجاد یک اجماع و انسجام بین المللی و منطقه ای علیه آن وجود ندارد.