یوسف نژاد نماینده ساری و میاندورود پیش از خطبه های نماز جمعه ساری گفت: بهتر است مسئولان ناکارآمد به پاس جانفشانی های این مردم ولایی از شغلشان کناره گیری کنند.

مدیران ناکارآمد کناره گیری کنند / خواسته های مقام معظم رهبری دغدغه های مردم است

 

 

به گزارش شرق پرس یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مدیران و مسئولان خواست تا عملکرد خویش را ارزیابی کرده و در صورت عدم رضایت از پست خود کناره گیری کنند.

 

 

علی اصغر یوسف نژاد در سخنان پیش از خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری با بیان اینکه برخی از مسئولان در حد و اندازه این دولت فاخر نیستند، افزود: بهتر است آنان به پاس جانفشانی های این مردم ولایی از شغلشان کناره گیری کرده و جایگاهشان را به فرد لایق تر و توانمند تر بسپارند.

 

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در کشور و استان وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد، گفت: با این حال برخی از مسئولان تنها به ارائه آمار اکتفا می کنند که لزومی ندارد.

 

 

وی با بیان اینکه با اتحاد و انسجام می توانیم خواسته های رهبر معظم انقلاب را برآورده سازیم، افزود: خواسته های ایشان دقیقا دغدغه های مردم است و باید در برآورده کردن آنها به عنوان وظیفه نخست کوشا بود.

 

 

یوسف نژاد از شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال گذشته قدردانی کرد و با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بار دیگر عشق به ولایت و رهبری را به بهترین وجه به نمایش گذاشتند، گفت: این مشارکت حداکثری وظیفه ما نمایندگان را بیش از پیش سنگین می کند.

 

 

وی تعداد نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی را ۱۲تن برشمرد و با بیان اینکه مردم به اندازه کافی تاوان اختلاف مسئولان را پرداختند، گفت: هیات نمایندگان این استان همچون ید واحده به حل مشکلات مردم و در راس آنان بیکاری می پردازند.

 

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از گردشگری، کشاورزی و دامپروری به عنوان ظرفیت های مازندران یاد کرد و افزود: ظرفیت صنعتی شدن به ویژه در برخی از شهرهای استان نباید نادیده گرفته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا