سیدخالق سجادی در جلسه فرمانداری بهشهر با تاکید براینکه مدیران باید از نارضایتی عمومی جلوگیری کنند افزود: مدیران واحد های تولیدی از ایجاد تنش در سطح جامعه جلوگیری کنند و از اخزاج و تعدیل نیرو پرهیز شود.

sajadi-farmandar15

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی ،سرپرست فرمانداری بهشهر در اولین جلسه شورای اداری خود گفت : یکی از مسائل مهم پیش رو انتخابات است که همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشته اند،رأی مردم حق الناس است و شرط سالم بودن انتخابات حفاظت ازآرا است و من هم حفاظت از حتی یک رای را وظیفه خود می دانم.

 

 
فرماندار بهشهر اظهار کرد : همه ملزم هستیم فضای جامعه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط آماده کنیم از دستگاه های اجرایی و مدیران ادارات خواستار ، عدم استفاده از فضای اداری در تبلیغات کاندیدای خاص هستم و در محیط ادارات و این جایگاهی که شما مسئولین قرار دارید بی طرفی کامل را رعایت نماید و نگذارید از امکانات دولت برای کاندید خاصی استفاده گردد.

 

وی افزود : من هم یک رای دارم و مسلما در این انتخابات شرکت خواهم داشت اما رای خود را به کسی تحمیل نمی کنم و مطمئنم هیچ انسان عاقلی ، آخرتش را به دنیای دیگری نمی فروشد.

سجادی بیان کرد : کاندیدا باید از تند شدن فضای انتخاباتی جلوگیری کنند و این موضوع رابه  طرفداران خود انعکاس دهند کاندیدا و طرفدارانشان انتقاد پذیری و تحمل خود را بالا ببرند.

 

farmandarii-beh

فرماندار بهشهر با بیان اینکه باید از نارضایتی عمومی جلوگیری کرد گفت: باید پیگیرجلوگیری از تنش عمومی باشید مدیران واحد های تولیدی از تعدیل نیرو یا اخراج در زمان منهی به انتخابات جلوگیری کنند و همچنین نیز بانک ها در اعطای تسهیلات بانکی و تملک و صدور اجرایی رعایت نمایند کلیه کارمندان ادارات دولتی در زمان تعیین شده در محل کار خود حاضر شوند و جوابگوی مراجعات مردمی باشند و در صورت مشاهده تخلفات با آنان برخورد می شود.

 

سجادی درپایان ادامه داد : با توجه به وضعیت آب و هوایی متغییر و توپوگرافی منطقه دستگاه های اجرایی برای هرگونه حادثه غیر مترقبه ای آماده باشند شهرداری و اداره راه و شهرسازی و ادارات مرتبط اقدامات لازم برای لایروبی رودخانه ها را جهت پیشگیری وقوع سیل انجام دهند.

 

 سید خالق سجادی  شانزدهمین فرماندارشهرستان بهشهر بعد از انقلاب اسلامی می باشد که بعد از سی ماه روی کار آمدن دولت تدبیر وامید بر این کرسی نشسته است.

 محدرضا ضابط