مدیر مسئول روزنامه بهار گفت: این دو نفر نیز پس از اخراج سه و چهار نفر از دوستان خود را که در بخش تحریریه مشغول و با خود به این روزنامه آورده بودند؛ در شبکه تلگرام روزنامه تحریک کردند که با آمدن بیرون از نشریه، این روزنامه را به اصطلاح خودشان دچار مشکل کنند.

 

 

شرق پرس: مدیر مسئول روزنامه بهار خبر برخی رسانه ها درباره استعفای دسته جمعی اعضای تحریریه این نشریه را شایعه و کذب محض خواند و گفت: استعفایی در کار نبوده بلکه افرادی به دلیل بی انضباطی از این روزنامه اخراج شده اند.

 
منصور قنواتی در گفت و گو با ایرنا افزود: هفته گذشته به سبب بی انضباطی و حمله دو نفر از افراد به یک کارمند دفتر، آنها اخراج شدند.

 

وی گفت: این دو نفر نیز پس از اخراج سه و چهار نفر از دوستان خود را که در بخش تحریریه مشغول و با خود به این روزنامه آورده بودند؛ در شبکه تلگرام روزنامه تحریک کردند که با آمدن بیرون از نشریه، این روزنامه را به اصطلاح خودشان دچار مشکل کنند.

 

این فعال رسانه ای ادامه داد: آنها با برنامه ریزی های خود فکر نمی کردند روزنامه امروز و پنج شنبه چاپ شود.

 

مدیر مسئول روزنامه بهار در خصوص سه و چهار نفر تحریریه هم گفت: استعفایی از طرف این افراد هم به ما نرسیده و اینها خودشان به تحریک دوستانشان تاکنون در محل کار حاضر نشده اند.

 

قنواتی در عین حال اظهار داشت: مصمم هستیم در خصوص جایگزینی و تقویت نیرو نیز هر چه سریعتر تصمیم گیری و اقدام کنیم.

 

وی در بخش دیگری، به راه اندازی شبکه تلگرام این روزنامه هم اشاره کرد و گفت: برخی از این افراد شبکه تلگرام ما را عملا حک کردند، چون این شبکه در اختیار مدیریت روزنامه نبود.

 

مدیر مسئول روزنامه بهار تصریح کرد که در این زمینه در شبکه بهار نیوز و روزنامه فردا اطلاع رسانی می شود و ماهیت و شخصیت این افراد را چون خودشان دوست داشتند بیشتر باز کرده و جزئیات حمله به کارمند خانم روزنامه و اقدام جهت ضرب و شتم او را بیان خواهیم کرد.

 

قنواتی تاکید کرد: پیگیری مراحل حقوقی و قضایی را حق خود می دانیم و به صورت قانونی مسائل پیگیری خواهد شد.

 

مدیر مسئول روزنامه بهار گفت: برخی اسامی که در اطلاعیه به عنوان استعفا به آنها اشاره شده هم اکنون در روزنامه مشغول فعالیت هستند و از ذکر نامشان در مراجعه به من ابراز بی اطلاعی کرده اند.

 

مدیر مسئول روزنامه بهار مجددا تصریح کرد که استعفای دسته جمعی در کار نیست و کذب محض است و افرادی به دلیل بی انضباطی توسط مدیریت روزنامه بهار از این نشریه اخراج شدند.

 

به گزارش ایرنا، برخی سایت های خبری روز شنبه (پنج دی ماه) از استعفای دسته جمعی اعضای تحریریه روزنامه بهار به نقل از خود اعضا خبر دادند.

 

روزنامه بهار از ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ مجددا و پس از حدود ۲ سال توقیف، فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

در دوره جدید منصور قنواتی به عنوان صاحب امتیاز و سعید پورعزیزی رئیس شورای سیاست گذاری روزنامه است.