حجت الاسلام میراحمدی گفت: باید قبول کنیم که در برخی مسائل مدیریت ضعیفی وجود دارد و مدیران ضعیف مانع رشد و شکوفایی می شوند. برای مثال در موضوع مدیریت مصرف آب و سدگلورد که هیچ ربطی به تحریم اقتصادی ندارد، مدیریت ضعیف در این موضوع موجب عقب ماندگی کشاورزی شرق مازندران شده است

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام سید ابرهیم میراحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بیان کرد: آمریکا دشمن ما است و اینکه پای میز مذاکره نشسته به این معنی است که فعلا تاکتیکش را عوض کرده است.

 

 

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب تنظیم و ابلاغ شد، زنجیر تحریم های اقتصادی را شکست و خود آمریکایی ها نیز به این مسئله اذعان دارند.

 

 

mirahmadi-galogah16

 

 

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: دشمن که از طریق تحریم اقتصادی به نتیجه نرسید روش پرورش تروریست و ایجاد نا امنی در منطقه را در پیش گرفته است.

 

 

میراحمدی گفت: آمریکا به دنبال نابودی تاسیسات هسته ای ما است و برای این امر دو راه‌کار دارد، راه نخست حمله نظامی است که اگر از لحاظ نظامی قدرت تخریب را داشت تاکنون حمله می‌کرد. راه دوم وارد شدن از راه مذاکره است تا به دست خودمان تاسیسات هسته ای را پلمپ و تعلیق کنیم همانطور که در دولت های قبلی این اتفاق افتاد، که با دستور رهبری این پلمپ‌ها شکسته شد.

 

 

 وی مطرح کرد: ما حامی تیم مذاکره کننده هسته ای هستیم اما بدین معنی نیست که جلوی انتقاد گرفته شود، عده ای ایراد می گیرند که چرا به پسر فلانی ایراد می‌گیرید، مسولان نظام بدانند رفتار آنها و فرزندانشان زیر ذره بین نگاه مردم است.

 

namazjome-galogah175

امام جمعه گلوگاه بیان کرد: باید حقایق را به مردم گفت، اگر مردم حقایق را بدانند همراه مسولان می شوند، باید قبول کنیم که در برخی مسائل مدیریت ضعیفی وجود دارد و مدیران ضعیف مانع رشد و شکوفایی می شوند. برای مثال در موضوع مدیریت مصرف آب و سدگلورد که هیچ ربطی به تحریم اقتصادی ندارد، مدیریت ضعیف در این موضوع موجب عقب ماندگی کشاورزی شرق مازندران شده است.

 

 

میراحمدی در پایان، ضمن حمایت از قوه قضائیه در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فساد اقتصادی موجب مشکل و حفره در جامعه می‌شود و مانند ویروس در بدن می‌باشد که اگر بدن خیلی قوی هم داشته باشیم با ویروس زمین گیر می‌شویم.

 

 

 

گلوگاه ما