موسوی مسئول موسسه آبشار عاطفه های بهشهر در حاشیه برگزاری این جشن ازدواج گفت: که این موسسه با همکاری نهادها و خیران 60 نوعروس را روانه خانه بخت کرده است...

مراسم ازدواج 60 نوعروس تحت پوشش در بهشهر برگزار شد

 

 

به گزارش شرق مازندران ۶۰ نوعروس تحت پوشش آبشار عاطفه های شهرستان بهشهر روز چهارشنبه همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید بزرگ غدیر خم با برپائی جشن مشترک ، به خانه بخت رفتند.

 

 

جشن ازدواج این زوج های جوان با حضور جمعی از مسئولان محلی ، خانواده های عروس ها و دامادها و جمعی از بستگان آنان و همچنین تعدادی از افراد نیکوکار در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار شد.

 

مداحی ، موسیقی محلی ، پذیرائی با شیرینی و میوه و اجرای چند برنامه نمایشی و سخنرانی از جمله برنامه های این جشن ازدواج دستجمعی بود.

 

مسئول موسسه آبشار عاطفه های بهشهر در حاشیه برگزاری این جشن ازدواج به ایرنا گفت که این موسسه با همکاری نهادها و خیران ۶۰ نوعروس را روانه خانه بخت کرده است.

 

عاطفه موسوی افزود : با تلاش های انجام شده ۳۰ دست جهیزیه در سالروز میلاد امام رضا (ع) از سوی این موسسه با کمک خیران و مشارکت های مردمی تهیه و تحویل خانواده های نوعروسان شده بود و ۳۰ دست دیگر هم با همکاری و هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر تهیه و تحویل شده است.

 

موسوی با بیان اینکه لوازم اصلی و ضروری منزل همچون اجاق گاز ، جارو برقی ، تلویزیون ، یخچال ، سرویس خواب و غیره از جمله اقلام جهیزیه این نوعروسان بوده ، گفت که به تعدادی از این زوج های جوان کمک های نقدی هم پرداخت شده است .

 

وی با اعلام این که هم اکنون ۴۰۰ خانوار بد سرپرست ، بی سرپرست ، یتیم ، زنان مطلقه و افراد از کارافتاده زیر پوشش موسسه آبشار عاطفه ها هستند ، از خیران خواست تا به این موسسه کمک کنند.

 

سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ به مرکزیت مشهد مقدس تاسیس شد و نمایندگی شهرستان بهشهر در شرق مازندران هم از سال ۱۳۹۴ فعالیتش را آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا