رئیس شبکه بهداشت و درمان میاندورود برپایی مراسم امحای قلیان را در راستای اجرای مواد هفت و هشت آئین‌نامه مبارزه ملی با دخانیات عنوان و اظهار کرد: در این مراسم نمادین تعداد 34 دستگاه قلیان به آتش کشیده شد.

مراسم امحای قلیان در میدان امام حسین(ع) سورک برگزار می شود

 

 

به گزارش شرق پرس محمد قربانی در گفت‌وگو با فارس در میاندورود با بیان اینکه قلیان یکی از ابزارهای زیان‌بار و مورد غفلت قرار گرفته در بین نسل جوان است، گفت: هم‌زمان با هفته سلامت مراسم نمادین امحای قلیان با هدف نشان دادن اراده مبتنی بر ترک لذت‎های زودگذر و خطرآفرین در میدان امام حسین (ع) شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود انجام شد.

 

 

وی استفاده‎کنندگان از قلیان را افرادی دانست که به سلامتی خود و دیگران صدمه وارد می‏‎کنند و افزود: هدف از برپایی مراسم نمادین امحای قلیان در حقیقت سوزاندن چوب و سنگ نیست بلکه بیان این اراده است که هر آنچه برای سلامت و آینده ما و جامعه پیرامون زیان‎بار است را کنار می‎گذاریم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان میاندورود برپایی این مراسم را در راستای اجرای مواد هفت و هشت آئین‌نامه مبارزه ملی با دخانیات عنوان و اظهار کرد: در این مراسم نمادین تعداد ۳۴ دستگاه قلیان به آتش کشیده شد.

 

این مسئول در پایان با اشاره به ممنوعیت ارائه و استفاده از قلیان در اماکن عمومی، گفت: با هماهنگی انجام‌شده با اماکن نیروی انتظامی، هرگونه موارد استفاده و ارائه قلیان در اماکن عمومی با برخورد قانونی مواجه می‎شود.