فرماندار میاندورود در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم گفت: دشمن آگاه باشد که شهادت افرادی همچون شهید کمالی، نه‌تنها موجب یأس و ناامیدی مردم نمی‌شود بلکه غیورمردان دیگری با شوق بیشتر برای نبرد عازم جبهه و جنگ با استکبار می‌شوند.

شهید مدافع حرم میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری شب گذشته در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی شهر سورک برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از عزت و سربلندی ملت ایران در وحشت هستند.

 

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی در کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، تصریح کرد: استقبال پرشکوه مردم از جمله جوانان برای اعزام به جبهه مقاومت و مبارزه در برابر استکبار جهانی مثال‌زدنی است و ملت ایران به پشتوانه حضور فعال جوانان در تمام عرصه‌ها افتخارات بسیاری را به‌دست آورد.

 

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه دشمنی‌های ظالمان و مستکبران جهان تمامی ندارد، اضافه کرد: دشمن هر روز با ترفندهایی جنگ‌های مختلفی به راه می‌اندازد و این‌بار بعد از گذشت هشت سال دفاع مقدس، جنگ سوریه را به راه انداخته است.

 

این مسؤول با اعلام اینکه در سوریه جنگ میان کفر و ایمان را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: جنگ امروز اثبات حقانیت، قدرت و جنگ عقیده است که بسیاری از دلیر مردان مازندران در منطقه خان‌طومان سوریه در برابر عناصر داعش می‌تازند و از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند.

 

قادری با تأکید بر اینکه شهادت مرگ شیرینی است که نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود، ادامه داد: دشمن آگاه باشد که شهادت افرادی همچون شهید کمالی، نه‌تنها موجب یأس و ناامیدی و عقب‌نشینی مردم نمی‌شود بلکه غیورمردان دیگری با شوق بیشتر برای نبرد عازم جبهه و جنگ با استکبار می‌شوند تا انتقام خون پاک شهدای والامقام را بگیرند.

 

وی سلاح ملت ایران را فرهنگ، قرآن، اسلام و ولایت فقیه دانست و یادآور شد: با وجود اینکه دشمن به سلاح‌های پیشرفته مجهز است اما ملت ایران هرگز ترسی از آنها ندارد زیرا به سلاح‌های مجهزتری وابسته است.

 

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه امریکا با روش‌های مختلفی از تروریست‌های خود حمایت می‌کند، گفت: امریکا و حامیانش ام‌الفساد قرن هستند و به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است.

 

 

 

 

 

فارس